خانه / پزشکی / تناسب اندام / آب، چربی سوز است

آب، چربی سوز است

آب، چربی سوز است

پزشکان معتقدند مصرف 10 لیوان آب در روز قابلیت سوزاندن چربی بدن و کالری ناشی از مصرف مواد خوراکی فرآوری شده را دارد.
مصرف روزانه آب به افرادی که از اضافه‌ وزن رنج می‌برند، کمک می‌کند تا چربی اضافه بدن‌شان را از دست بدهند.

مصرف آب آشامیدنی همچنین می‌تواند به کاهش شاخص توده بدنی منجر شود. در صورتی که مقدار هشت تا 10 لیوان آب در طول روز مصرف شود، باعث می‌شود فرد تمایل کمتری به خوردن مواد غذایی و نوشیدنی‌های حاوی کالری داشته باشد.

همچنین نوشیدن آب بیش از هر وعده غذایی به فرد کمک می‌کند تا کالری کمتری دریافت کند که به کاهش وزن و شاخص توده بدنی می‌انجامد.

در روزهای تابستانی که مقدار زیادی از آب بدن با تعریق از بین می‌رود، می‌توان آن را با نوشیدن آب کافی جبران کرد و فرد از خطر از دست دادن آب بدن محفوظ بماند.

درباره ی admin

همچنین ببینید

زمان مناسب برای خوردن شام | Time to eat dinner

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اخبار مربوط به سلامت و تناسب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *