وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

انتشار فیلم خصوصی از ماه عسل جنیفر لوپز با تصاویری برهنه

jennifer-lopez-and-ojani-noa-(3)
انتشار فیلم خصوصی از ماه عسل جنیفر لوپز با تصاویری برهنه

بر اساس اعلام وکیل جنیفر لوپز، در این فیلم 23 ساعته فقط 20 دقیقه تصاویری برهنه از جنیفر وجود دارد و…

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده سرشناس امریکایی تاکنون سه بار ازدواج کرده و هم اکنون بخاطر اولین ازدواجش دچار دردسر بزرگی شده است. ماجرا از این قرار است که جنیفر در سال 1997 با یک پیشخدمت رستوران ازدواج می کند ولی کمتر از یک سال از اجانی نوا جدا می شود.

jennifer-lopez-and-ojani-noa-(1)berrozir
jennifer lopez and ojani noa
jennifer-lopez-and-ojani-noa-(2)berrozir
jennifer lopez and ojani noa

تنها سود این ازدواج، معروف شدن اجانی نوا بخاطر ارتباطش با جنیفر بود. در زمان زندگی مشترک آنها زمانی که به ماه عسل رفته بودند، از یک روز کامل زندگی خود فیلمبرداری می کنند و نتیجه این فیلمبرداری 23سال فیلم خصوصی از زندگی مشترک آنها می شود. پس از طلاق گرفتن جنیفر از اجانی نوا، اجانی تصمیم به نوشتن کتابی درمورد روابط و زندگی با جنیفر لوپز می گیرد و زمانی که جنیفر از این ماجرا با خبر می شود، از طریق دادگاه مانع از انتشار این کتاب می شود.

jennifer lopez and ojani noa (5)
jennifer lopez and ojani noa

حالا پس از سالها اجانی تصمیم گرفته است که این فیلم 23 ساعته را منتشر کند البته او برای انتشار این فیلم مشکلی دارد چرا که براساس حکم دادگاه در سال 2009 او اجازه نشر هیچ مطلبی درمورد زندگی با جنیفر ندارد بنابراین تصمیم گرفته است که فیلم را به دوست دختر فعلی خود یعنی کلودیا وازکوییز بفروشد! او این فیلم را به قیمت 1میلیون دلار به دوست دخترش فروخته و حالا به راحتی می توانند این فیلم را به کمپانی های مختلف فروخته و پول خوبی به جیب بزنند …

گفته می شود چندین کمپانی مبلغی بالای 15میلیون دلار پیشنهاد به آنها داده اند!

jennifer-lopez-and-ojani-noa-(4)
jennifer lopez and ojani noa

براساس اعلام وکیل جنیفر لوپز، در این فیلم 23ساعته فقط 20 دقیقه تصاویری برهنه از جنیفر وجود دارد و حالا که جنیفر زندگی خوبی با مارک آنتونی و دو فرزندش دارد اصلا تمایلی ندارد که موضوعی باعث به خطر افتادن زندگی ایده آلش بشود.

منبع متن : سیمرغ

گردآوری و بازنشر » berroz.com

انتشار فیلم خصوصی از ماه عسل جنیفر لوپز با تصاویری برهنه , فیلم جنیفر لوپز لخت , فیلم اجانی نوا با جنیفر , ojani noa and jennifer lopez tape , عکس , دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *