وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایران ایر اجازه پرواز به حسین علیزاده را نداد

alizade
ایران ایر اجازه پرواز به حسین علیزاده را نداد

حسین علیزاده و گروهش به دلیل همراه داشتن ساز نتوانستند سوار هواپیما بشوند و به رغم اینکه امشب در شیراز کنسرت دارند، از پرواز خود جا ماندند.

عصر دیروز در حالی که حسین علیزاده به همراهی محمد معتمدی، پژمان حدادی و صبا علیزاده به همراه ساز‌ هایشان می‌ خواستند سوار بر هواپیما بشوند و شهر اصفهان را به مقصد شیراز ترک کنند، به دلیل ممانعت مسئولین هواپیمایی ایران ایر نتواستند با ساز‌ هایشان به داخل هواپیما بروند و از پرواز جا ماندند. این اتفاق در حالی رخ داده که تعدادی از مردم استاد علیزاده را شناختند و به این برخورد اعتراض کردند. 

محمد معتمدی در گفتگو با هنر آنلاین این حرکت را یک توهین تازه به موسیقی ایران قلمداد کرد. معتمدی توضیح داد که گروه قصد شکایت از هواپیمایی ایران ایر دارد.

حسین علیزاده که توجه ویژه‌ ای به برگزاری کنسرت در شهرستان‌ ها دارد شهر تاریخی شیراز را به عنوان فصل الخطاب تور نغمه‌ای در پرده‌ای انتخاب کرده بود. او همچون ۳ تور موسیقیایی گذشته خود تور نغمه‌ای در پرده‌ای را به شهر های مختلف ایران برد. او این تور را از شهر کرد آغاز کرد و پس از آن به شهرهای همچون اراک، همدان، اصفهان، سنندج، خرم آباد و…. سفر کرد.

طبق اعلام قبلی حسین علیزاده امشب در شیراز کنسرت دارد ولی تا اینجای کار از سفر به شیراز باز مانده است.

منبع : honaronline.ir

بازنشر » berroz.com

ایران ایر اجازه پرواز به حسین علیزاده را نداد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *