وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

این پزشک ایرانی داماد وزیر خارجه آمریکا است +عکس * ازدواج

این پزشک ایرانی داماد وزیر خارجه آمریکا است +عکس * ازدواج

بردفور کری (دختر کوچکتر جان کری از همسر اولش) در سال ۲۰۰۹ با دکتر بهروز (برایان) والا ناهید که یک پزشک ایرانی-امریکایی است، ازدواج نموده است. . بنابر برخی اخبار غیررسمی, این زوج پیشتر به ایران سفر کرده اند.

به گزارش بوتیا نیوز،زمانی که اوباما جان کری را برای تصدی وزارت امورخارجه معرفی نمود ، با مخالفت شدید جمهوری خواهان راستگرای امریکایی (طرفدار اسرائیل) مواجه شد زیرا آنها معتقد بودند که داماد جان کری یک پزشک جراح ایرانی‌-الاصل است. دکتر ونسا بردفور کری (دختر کوچکتر جان کری از همسر اولش) در سال ۲۰۰۹ با دکتر بهروز (برایان) والا ناهید که یک پزشک ایرانی-امریکایی است، ازدواج نموده است. . بنابر برخی اخبار غیررسمی, این زوج پیشتر به ایران سفر کرده اند.

والدین بهروز به نامهای نوشین و رضا “والا ناهید”، در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کنند. بهروز والا ناهید به اختصار به نام برایان ناهید Brian Nahed در مطبوعات امریکا شناخته می شود و زادگاه وی نیشز به ندرت مورد اشاره آنها قرار گرفته است. حتی در اعلامیه مراسم رسمی ازدواج وی در اکتبر ۲۰۰۹ نیز که شرح آن در نیویورک تایمز آمده است، هیچگونه اشاره ای به محل تولد برایان (بهروز) نشده است به نحوی که زندگینامه وی به طرز غیر معمولی از دوران دانشگاه به بعد مورد اشاره قرار گرفته است. نیویورک تایمز داستان زندگی برایان و نحوه شکل گیری ازدواج او با ونسا کری را اینگونه روایت می کند:

“داماد مدرک لیسانس خود را با درجۀ ممتاز از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس دریافت نمود و در ادامه، مدرک پزشکی اش را نیز با درجۀ عالی از دانشگاه ییل (Yale University) اخذ نمود. پدر داماد نیز که متخصص ریه و پزشک بخش مراقبتهای ویژه است، ریاست بیمارستان هولی کراس (Holy Cross) در میشن هیل کالیفرنیا را بر عهده دارد. بعلاوه، او مالک یک کلینیک پزشکی خصوصی است که توسط همسر وی (مادر برایان) اداره می شود.

ولی برخی منابع آگاه گفته اند که زمانی که جان کری یک سناتور بوده و بعد از ازدواج دخترش با بهروز والاناهید درخواست سفر به ایران می کند، مقامات مسئول ضمن بررسی سوابق این سناتور آمریکایی از جان کری می خواهند که مدت زمان سفر ، دلیل سفر و همچنین شهرهایی که می خواهد بازدید کند را اطلاع دهد. جان کری نیز مدت سفر به ایران را ۲۰ روز و دیدن خانواده و محل تولد داماد خود و شهرهای کرمان و اصفهان اعلام می نماید.

از این صحبتها و شواهد مشخص می گردد که داماد ایرانی الاصل آقای کری یک فرد کرمانی است.زیرا اگر پروفایل های شخصی وی در شبکه های اجتماعی سری بزنید ،مشاهده می کنید که اماکن تاریخی کرمان نیز جزء علاقه مندی های وی بیان شده است. از طرف دیگر با یک جستجوی ساده نیز مشخص می گردد که آقای والاناهید در یکی از کنفرانس های پزشکی که در کرمان برگزار شده است مدارک ارسال نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *