وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

این 5 خانم زیبا یک شوهر مشترک دارند + عکس

این 5 خانم زیبا یک شوهر مشترک دارند + عکس ezdvaj dastejami 4
این 5 خانم زیبا یک شوهر مشترک دارند

پدیده چندهمسری معمولا ً در کشورهای خاورمیانه رایج است و در فرهنگ غربی تمایل چندانی به چندهمسری مشاهده نمی شود. با این وجود یک مرد آمریکایی به نام Brady Williams این سنت غربی را شکسته و به چندهمسری روی آورده است.

به گزارش نواندیش به نقل از آسوشیتدپرس، بردی ویلیامز از اهالی شهر سالت لیک در ایالت یوتا است و دارای پنج همسر و۲۴ فرزند است!

ezdvaj dastejami 1

این خانواده عجیب که قبلا ً از پیروان کلیسای مورمون در آمریکا بوده اند، در اواسط دهه ۲۰۰۰ میلادی به تغییر مذهب روی آورده و هم اکنون فرزندان خانواده – که سنینی بین ۲ تا ۲۰ سال دارند – تحت آموزش های بودایی قرار گرفته اند!

جالب اینجا است که دو تن از همسران بردی با یکدیگر دخترخاله هستند و همه آن ها حداقل به مدت ۱۴ سال است که با بردی زندگی می کنند.

تمامی اعضای خانواده در دو ساختمان دو طبقه بزرگ شامل چند واحد و در محوطه ای مشترک ساکن هستند. هر پنج همسر آقای ویلیامز در تهیه غذا برای ۳۰ نفر اعضاء خانواده مشارکت دارند. آقای ویلیامز و همسرانش خود را خانواده ای “شاد، مستقل و مترقی” می خوانند.

چندهمسری در واقع میراث اعتقادات بنیادگرایانه کلیسای مورمون ها در تاریخ آمریکا است. با این وجود این کلیسا رسما ً سنت چندهمسری را پس از پیوستن به دیگر ایالت های آمریکا در سال ۱۸۹۰ کنار گذاشت. چندهمسری با آداب مسیحیت پروتستان در آمریکا در تناقض است.

تخمین زده می شود در حدود ۳۸ هزار نفر بنیادگرا در ایالات متحده به چندهمسری اعتقاد دارند و یا طبق آن عمل می کنند. مورمون ها و طرفداران چندهمسری معمولا ً در ایالات غربی این کشور مثل یوتا زندگی می کنند.

چندهمسری در ایالت یوتا غیرقانونی است. به همین علت آقای ویلیامز و خانواده اش مجبور شدند پس از حاضر شدن در یک برنامه تلویزیونی در سال ۲۰۱۱ که منجر به تعقیب قضایی آن ها شد، به لاس وگاس و پس از آن به نوادا فرار کنند!

ezdvaj dastejami 2

ezdvaj dastejami 3

ezdvaj dastejami 4

منبع : persiantafrih.ir

بازنشر » berroz.com

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *