وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بیشترین زمان نگهداری شارژ باطری برای کدام پرچمدار اندرویدیست ؟

The shelf life of cell phone battery charger
بیشترین زمان نگهداری شارژ باطری برای کدام پرچمدار اندرویدیست ؟

امسال، سال انقراض پرچم دارهایی با عمر باتری یک روزه بود. این روند با معرفی گلکسی S5 و اکسپریا Z2 شروع شد و سایر کمپانی ها نیز به مرور باتری های پرچم دارهای خود را قوی تر کردند. حالا که در حال نزدیک شدن به سال جدید میلادی هستیم، تصمیم گرفتیم تا بار دیگر بنچمارک های ثبت شده توسط قوی ترین تلفن های پرچم دار معرفی شده در طول امسال را در کنار یکدیگر قرار دهیم (بر اساس نتایج سایت معتبر فون آرنا) و آنها را با هم مقایسه نماییم. سال قبل بهترین رکوردهای ثبت شده در تست های باتری حدود 6 ساعت بود اما امسال تلفن های بسیاری را دیدیم که مرز هفت یا هشت ساعت را رد کردند.

در حالی که همه کمپانی‌های بزرگ در تکاپوی ساخت باتری‌های قدرتمند و کاهش مصرف باتری تلفن‌هایشان هستند، باید از سونی به عنوان یکی از سردمداران این رقابت یاد کنیم که همیشه سعی کرده تا تلفن‌هایی باریک و شیک را با باتری‌های فوق‌العاده عرضه کند. اما زمانی که بخواهیم قدرتمندترین پرچم‌دار را در این زمینه نام ببریم، تلفن جدید موتورولا Droid Turbo با اختلافی بالا در صدر قرار می‌گیرد. رکوردهای ثبت شده توسط این تلفن تحسین‌برانگیز هستند. حال در جدول زیر با یک نگاه می‌توانید باتری پرچم‌دارهای بازار را با هم مقایسه کنید و پس از آن 5 تلفن برتر را با هم بیشتر بررسی می‌کنیم.

1- Motorola DROID Turbo

Motorola DROID Turbo

شما تلفن هوشمندی را دوست دارید که باریک بوده و عمر باتری بالایی داشته باشد، موتورولا دروید توربو دقیقا برای چنین خواسته‌های طراحی شده است. این تلفن یک باتری 3900 میلی‌آمپری قدرتمند را در پشت نمایشگر 5.2 اینچی‌اش دارد که رکوردهای ثبت شده توسط آن برای چنین صفحه‌نمایشی بی‌نظیر است.

موتورولا توربو توانست تا 10 ساعت و 42 دقیقه با نمایشگر روشن دوام بیاورد که آن را رکورددار تست‌های ما کرده است، آن هم در میان تمام پرچم‌داران و اکثر فبلت‌ها. پس اگر می‌خواهید تلفنی داشته باشید که آن را ظهر چهارشنبه شارژ کنید و کل آخر هفته را بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید، قطعا موتورولا دروید می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

2- Sony Xperia Z3 Compact

Sony Xperia Z3 Compact

شاید زد3 کامپکت قدرتمندترین باتری را نداشته باشد اما مطمئنا یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. ثبت رکورد کمی بیشتر از 10 ساعت می‌تواند دستاورد بزرگی برای سونی باشد که تلفنش موفق شده با چنین باتری کوچکی تا 10 ساعت بی وقفه روشن بماند. با مشخصاتی مشابه با برادر بزرگ‌تر یعنی سونی Z3، نسخه کامپکت آن بهترین انتخاب ممکن در بازار تلفن‌های با نمایشگر کوچک‌تر است.

3- Sony Xperia Z3

Sony Xperia Z3

با توجه به اینکه زد 3 نمایشگر بزرگ‌تر با تراکم پیکسلی بیشتری دارد، زیاد عجیب نیست که یک پله از نسخه کوچک‌تر خود در زمینه عمر باتری عقب‌تر باشد، اما هنوز هم این تلفن رکوردهای قابل احترامی را ثبت کرده است. باتری 3200 میلی‌آمپری زد3 توانست در تست‌های ما 9 ساعت و نیم به صورت مداوم و با نمایشگر روشن دوام بیاورد. این رکورد باعث شده تا پرچم‌دار سونی در طی یک استفاده عادی به راحتی تا دو روز کاربر را همراهی کند که اگر ضخامت بسیار کم آن را هم در نظر بگیریم، بسیار خارق‌العاده به نظر می‌رسد.

4- Huawei Ascend Mate7

Huawei Ascend Mate7

میت 7 شاید زیباترین طراحی را در لیست ما نداشته باشد اما بدنه بسیار بزرگ آن باعث شده تا هوآوی بتواند باتری قدرتمند 4100 میلی‌آمپری را در پشت نمایشگر 6 اینچی‌اش قرار دهد. این فبلت در تست باتری ما تا بیش از 9 ساعت دوام آورد که برای چنین صفحه‌نمایشی بزرگی بی نظیر است. علاوه بر طول عمر بالای باتری، ویژگی‌های دیگر این فبلت مثل بدنه آلومینیومی بسیار سبک، مشخصات سخت‌افزاری عالی و حسگر اثر انگشت آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای افرادی که یک فبلت بزرگ می‌خواهند تبدیل کرده است.

5- Samsung Galaxy Note 4

Samsung Galaxy Note 4

هنگامی که این فبلت با نمایشگر وضوح بالای QHD معرفی شد، کمی نگران عمر باتری آن شدیم اما تست‌هایی که بر روی آن انجام دادیم به ما ثابت کرد که کاملا اشتباه می‌کردیم، چرا که فبلت 5.7 اینچی سامسونگ توانست رکورد 8 ساعت و 43 دقیقه‌ای را ثبت کند که آن را در لیست پنج‌گانه ما قرار داد.

نظرتان در مورد این تلفن‌ها چیست و تا چه حد عمر باتری در انتخاب‌های شما موثر است؟

منبع : itresan.com

بازنشر » berroz.com

بیشترین زمان نگهداری شارژ باطری برای کدام پرچمدار اندرویدیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *