وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تصاویری حیرت‌انگیز از جاذبه های گردشگری ایتالیا

تصاویری حیرت‌انگیز از ایتالیا

تصاویری حیرت‌انگیز از جاذبه های گردشگری ایتالیا

بر اساس محاسبه‌ای که یونسکو انجام داده، بیش از نیمی از میراث فرهنگی جهان در کشور ایتالیا واقع شده‌است، کشوری کوچک که مساحتش فقط ۰/۲۵ ٪ از کل خشکی‌های جهان است.

 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، فنیقی‌ها، یونانی‌ها، کارتاژها، اعراب و نورمن‌ها از جمله مللی هستند که در طول سده‌ها با تأثیر گذاشتن بر فرهنگ محلی ایتالیا، باعث شدند تا این کشور به طور فوق‌العاده‌ای غنی از آثار معماری و هنری باشد.

نشانه‌های باقی‌مانده از گذشته، آثار هنری و تنوع فوق العاده طبیعت در شبه جزیره ایتالیا از جمله عوامل جذب توریست به این کشور است. با اینکه بحران مالی به شدت به این صنعت آنها ضربه زده ولی هنوز هم یکی از توریستی‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌آید.

هر ساله به طور میانگین حدود بیست میلیون گردشگر خارجی از ایتالیا بازدید می‌کنند و این رقم طبیعتاً علاوه بر میلیون‌ها ایتالیایی است که خود کشورشان را برای گذراندن تعطیلاتشان انتخاب می‌کنند و البته در این انتخاب، تکیه بر سی و پنج هزار واحد اقامتی موجود در کشور که دارای تقریباً دو میلیون تخت هستند، دارند.

توریسم در عمل یکی از مهم‌ترین منابع اقتصادی ایتالیا به شمار می‌رود که حدود ۵/۵٪ از تولید داخلی کشور را به خود اختصاص داده‌است و این به معنای آنست که از نظر ارزش بالاتر از کل تولید بخش کشاورزی قرار دارد.

 


 


 


 


 


 


 


 

منبع : https://berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *