وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تیپ خنده دار نیمار فوتبالیست مشهور در یک جشن خیریه

Neymar
تیپ خنده دار نیمار فوتبالیست مشهور در یک جشن خیریه

نیمار 21 ساله این روزها باید خودش را برای ملحق شدن به اردوی باشگاه بارسلونا و شروع اردوی پیش فصل با تیم جدیدش آماده کند تا بتواند فصل جدید را آغاز کند.او دراین هفته با شرکت در یک میهمانی خیریه در فلورنیانوپولیس، ساعات خوشی را پشت سرگذاشت. وجوه عاید از این میهمانی خیریه از سوی یک موسسه اجتماعی صرف امور خیر می شود.

نیمار که شخصیت شوخ و بامزه ای هم دارد و حتی بارها خودش، خودش را سوژه خنده نموده، بدون هیچ مشکلی با میهمانان و حاضران دراین جشن عکس یادگاری می گرفت و البته قیافه او در این جشن هم قابل توجه بود.

ستاره جدید باشگاه بارسلونا ابروهایش را به هم متصل کرده بود تا ابروان پیوسته ای داشته باشد و یک سبیل سیاه هم روی صورتش نقاشی کرده بود تا چهره های متفاوت داشته باشد و پیراهنی چهارخانه برتن داشت و کراوات راه راهی را برگردن آویخته بود که هیچ سنخیتی با پیراهنش نداشت و بدین ترتیب ظاهر بامزه و کاملا مضحکی داشت.

عکاس روزنامه کاتاریننسه در این جشن دوربینش را روی گوشی موبایل نیمار زوم کرده بود و موفق شده بود تا تصاویری از اس.ام.اس های رد و بدل شده میان او پزشک معالجش عکس بگیرد و در ادامه این گزارش و با استناد به عکس های این عکاس کنجکاو به این نکته اشاره شده که برونا، نامزد نیمار در پیغامی از او پرسیده که اوضاع چطور پیش می رود و آیا حالش خوب است و به او خوش می گذرد یا نه.

منبع : جام ورزشی
بازنشر » berroz.com

تیپ خنده دار نیمار فوتبالیست مشهور در یک جشن خیریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *