وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

جلوگیری از ریزش موها با مصرف این پروتئین ها | Hair Loss

Hair Loss
جلوگیری از ریزش موها با مصرف این پروتئین ها | Hair Loss

اگر یک هفته رژیم غذایی نامناسبی را دنبال کنید، احتمال بروز آکنه و خشکی پوست در شما بیشتر می شود و ممکن است با ریزش مو روبه رو شوید. درصورتی‌ که می خواهید موهای سالم و پرپشتی داشته باشید، غذاهایی بخورید که به حفظ استحکام فولیکول موهای شما کمک می کند.

اگر نمی خواهید برای رسیدگی به پوست تان سراغ محصولات داروخانه بروید و از طرفی به دنبال یک راه ارزان و اقتصادی برای زیبایی هستید، از لیموترش غافل نشوید. لیمو یکی از بهترین تمیزکننده های طبیعی برای پوست شماست که آن را سفت و محکم می کند.

موهایتان می ریزد؟

مرغ و تخم مرغ بخورید

اگر می بینید سرعت ریزش موهایتان زیاد شده، شاید یک دلیل آن تغییر رژیم غذایی شما باشد.

متخصصان پوست و مو بر این باورند که مصرف گردو با داشتن مقدار قابل توجهی اسید چرب امگا 3 به سلامت موهای شما کمک می کند. ماهی هم از جمله مواد دیگری است که این اسید چرب در آن پیدا می شود. اسید چرب امگا 3 با مرطوب نگه داشتن پوست کف سر، خشکی فولیکول ها و ریزش موها را به تعویق می اندازد.

مرغ یکی از مواد غذایی مناسب برای سلامت موهاست. این ماده غذایی سرشار از پروتئین است و به دلیل داشتن روی، آهن و ویتامین های گروه B موهای شما را سالم و با طراوت نگه می دارد.

تخم مرغ با داشتن مواد معدنی مفید مانند روی، سلنیوم، فسفر و آهن مزایای زیادی برای موها دارد. وظیفه آهن، اکسیژن رسانی به سلول های موی سر است تا به این ترتیب آسیب و ریزش موها به حداقل برسد.

علاوه بر این خوراکی ها گردو، اسفناج و عدس هم برای سلامت موها مفید هستند. یادتان باشد که سیگار کشیدن، برهم خوردن تعادل هورمون ها و کمبود خواب سلامت موها را تحت تاثیر قرار می دهند؛ بنابراین با تغییر سبک زندگی می توانید موهایی زیبا و سالم تر داشته باشید.

منبع : به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از شبکه خبر

بازنشر » berroz.com

جلوگیری از ریزش موها با مصرف این پروتئین ها | Hair Loss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *