وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

جیمز باند جاسوس، معتاد و ناتوان از روابط ناگفتنی ! | James Bond

James Bond
جیمز باند جاسوس، معتاد و ناتوان از روابط ناگفتنی ! | James Bond

جیمز باند به دلیل افراط در میخواری در معرض ابتلا به انواع امراض مرتبط با افراط در مصرف الکل قرار داشته است.
گروهی از پژوهشگران نتیجه گرفته‌اند که جیمز باند می بایست فردی دائم الخمر، از کار افتاده و گرفتار ناتوانی روابط آنچنانی بوده باشد.

براساس تحقیقاتی که نتایج آن در نشریه علمی “ژورنال پزشکی بریتانیا” منتشر شده، شرحی که ایان فلمینگ، نویسنده مجموعه کتاب های جیمز باند، مامور خبره سازمان اطلاعات خارجی بریتانیا نوشته نشان می‌دهد که میزان مصرف الکل آقای باند به طرز قابل توجهی از حداکثر میزان توصیه شده بالاتر بوده است.

این میزان مصرف الکل باعث ابتلای جیمز باند به بیماری کبدی و لرزش دست شده و او را دچار مرگی زودرس می کرد.

در این تحقیق، چند متخصص پزشکی، تمامی چهارده کتاب ایان فلمینگ در مورد جیمز باند را به دقت مطالعه و میزان الکل مصرفی قهرمان کتاب را یادداشت کردند.

روزهایی که آقای باند به هر دلیل، به نوشابه الکلی دسترسی نداشت هم در این مطالعه منظور شد. نتیجه به دست آمده نشان می‌دهد که جیمز باند هر هفته حدود ۹۲ واحد الکل مصرف می کرد که تقریبا چهار برابر حداکثر میزان توصیه شده است.

در بعضی روزها، الکل مصرفی جیمز باند به بیش از ۴۸ واحد می‌رسید و در مجموع، در طول ۸۷ روز و نیم عملیات گزارش شده در این کتاب‌ها، او فقط دوازده روز و نیم را بدون مصرف مشروبات الکلی سپری کرده.

در مجموع، این گزارش تحقیقی نشان ‌می‌دهد که متوسط الکل مصرفی آقای باند در هر روز معادل الکل موجود در یک و نیم بطر شراب بوده است.
انتظارات بی‌مورد

نتیجه‌ای که از این مطالعه به دست آمده حاکی از آن است که جیمز باند به دلیل افراط در میخواری در معرض ابتلا به انواع امراض مرتبط با افراط در مصرف الکل قرار داشته است.

شون کانری 

Sean Connery (1)

کانری، اولین جیمز باند سینما – جیمز باند اصلی به احتمال زیاد با مرگ زودرس از دنیا می رفت.

علاوه بر این، فردی با چنین شیوه زندگی و وجود چنین سطحی از الکل در خون، قادر به انجام عملیات دقیق، ظریف و عموما پر تقلایی نبوده که به او نسبت داده شده و توانایی جسمی و فکری لازم برای انجام چنین عملیات مهمی را نداشته است.

موضوع دیگری که در این گزارش مورد توجه قرار گرفته این است که نوشیدن این مقدار الکل بر توانایی رابطه با جنس مخالف آقای باند هم اثر گذاشته و انتظاراتی که در این زمینه از او می رفته برآورده نمی شده است.

Sean Connery (2)

نویسندگان این گزارش در نتیجه‌گیری خود نوشته‌اند که مصرف هفتگی الکل در حد چهار برابر حداکثر میزان توصیه شده برای مردان بالغ، احتمال ابتلای جیمز باند به مشکلاتی مانند نارسایی کبدی، ناتوانی جنسیتی و سایر عوارض افراط در مصرف الکل و همچنین خطرات آسیب و حتی مرگ در نتیجه کار تحت تاثیر الکل را به شدت افزایش می داد.

منبع : به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از بی بی سی فارسی
گردآوری و بازنشر » berroz.com

جیمز باند جاسوس، معتاد و ناتوان از روابط ناگفتنی ! | James Bond

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *