وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

جملات تكان دهنده دایی پس از درگذشت پاشایی

جملات تكان دهنده دایی پس از درگذشت پاشایی
Ali Daei
جملات تكان دهنده دایی پس از درگذشت پاشایی

واكنش علی دایی در مقابل پرواز مرتضی پاشایی عجیب تر از آن چیزی بود که تصور می کردیم؛ «ای کاش هیچ وقت ندیده بودمش!»

علی دایی که خیلی اهل کنسرت رفتن و اینجور برنامه ها نیست از آنجایی که موزیک مرتضی را گوش داده بود و شنیده بود که پاشایی او را دوست دارد، راهی بیمارستان بهمن شد تا به رکورددار کنسرت موسیقی ایران روحیه بدهد.

دایی که آن روز و در آن ملاقات حسابی با مرتضی شوخی کرد و به او روحیه داد با بغض در مورد پاشایی و پرواز او صحبت می کند. جملات زیر مربوط به ساعاتی پس از درگذشت پاشایی است كه بر زبان دایی جاری شده …

دیدار با شما یکی از اتفاق هایی بود که به مرتضی روحیه داد و او کلی سر آن ملاقات خندید.
آنطور که من شنیدم و احساس کردم پاشایی چنان روحیه ای داشت که احتیاجی نبود کسی به او روحیه بدهد. او آنقدر انرژی داشت که حتی وقتی کسی وارد اتاقش می شد می‌کوشید تا به نحوی او را بخنداند و او را شاد کند. من تا قبل از اینکه به عیادت مرتضی بروم نه به کنسرتش رفته بودم و نه او را دیده بودم و حالا که این اتفاق افتاد خیلی ناراحت هستم. مرتضی روحیه و انرژی داشت که می شد از آن لذت برد و حالا که او رفته با خودم می گویم ای کاش ندیده بودمش تا اینجوری دلتنگ و نگرانش نشوم.

از بین کارهای مرتضی کدام را بیشتر دوست داشتید؟
کارهای پاشایی همگی خوب و پراحساس بودند و من فکر می کنم که همه کارهای او خوب بودند.

باور پرواز مرتضی برای دوستان او خیلی سخت است.
چون پاشایی خیلی روحیه داشت و به همین دلیل حتی یک لحظه هم به این قضیه فکر نمی کرد. به نظر من پرواز مرتضی را باید پذیرفت و باید برای آرامش و شادی او دعا کنیم و انرژی مثبت بدهیم. همین که پاشایی تا این حد محبوبیت دارد و مردم او را دوست دارند، یک اتفاق بزرگ است و نشان می دهد که خدا تا چه حد او را دوست داشته است. به نظر من این مهم نیست که هر کسی چقدر عمر می کند… مهم این است که ما در زمان بودنمان چه چیزی را به یادگار می گذاریم و چه نقشی از ما برای مردم و دوستانمان باقی می ماند. خدا را شکر که مردم مرتضی را دوست دارند و خدا را شکر که او چنین نقش و یادگاری خوبی از خودش به جای گذاشته است.

منبع : به گزارش سرویس ورزشی jamnews.ir

بازنشر » berroz.com

جملات تكان دهنده دایی پس از درگذشت پاشایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *