وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دردناک ترین بیماری دنیا+ تصاویر(18+)

برخی بیماری ها و اختلالات هورمونی در بدن انسان باعث می شود تا زندگی بعضی از انسانها بسیار سخت جلوه کند و اکنون محمد لطیف خاتانا، مردی ۳۲ ساله که از اهالی کشمیر هندوستان است، به دلیل ابتلاء به یک بیماری نادر تقریبا شکل صورت خود را به صورت کامل از داده است و با روی تلخ زندگی مواجه شده است.

این مرد ۳۲ ساله که با همسر خود زندگی می کند و قرار است دو ماه دیگر نیز پدر شود، اگرچه از به دنیا آمدن فرزند خود بسیار خوشحال است اما در عین حال می گوید که نگران است که فرزندش با دیدن او به این شکل، از پدرش دوری کند.

لطیف در حال حاضر شغلی ندارد و ۴ ماه از سال را به شهر های اطراف رفته و با گدایی درآمد کسب می کند. او در زمان تولد یک غده بسیار کوچک بر روی صورتش داشت که به مرور بزرگتر شده و باعث شده تا در حال حاضر کل صورت او پوشیده شده و او بینایی خود را نیز از دست بدهد.

 

او که مردی قوی است، دوست داشت که بتواند با کار کردن برای خود کسب درآمد کند اما هیچ کس به او شغلی نداده است. وی مجبور شد که به گدایی روی آورد. با این حال وی در سال ۲۰۰۸ میلادی با همسر خود ” سلیما” آشنا شد. او نیز یک پا ندارد و به نوعی معلول به حساب می آید.

وی به رسانه های هندی گفته که در حال حاضر هیچ پولی برای رفتن پیش پزشک و دریافت خدمات درمانی ندارد و پزشکان تنها به او گفته اند که مشکلش به دلیل عوارض خورشید گرفتی بر مادرش در زمانی که او را باردار بوده بروز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *