وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دیدار با روحانی بسیار مفید بود/ زبان دولت ایران در حال تغییر است *روحانی

دیدار با روحانی بسیار مفید بود/ زبان دولت ایران در حال تغییر است *روحانی

roh12.jpg

نجاة فالو بلقاسم، سخنگوی دولت فرانسه، بعد از ظهر دیروز و یک روز پس از دیدار حسن روحانی رییس جمهور ایران با فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، گفت: غیرقابل انکار است که زبان ایران در حال تغییر است.
سخنگوی دولت فرانسه، دیدار فرانسوا اولاند با حسن روحانی را «بسیار مفید» توصیف کرد و گفت: «زبان دولت ایران در حال تغییر است.»

به گزارش سرویس بین الملل شريان نيوز ؛ نجاة فالو بلقاسم، سخنگوی دولت فرانسه، بعد از ظهر دیروز و یک روز پس از دیدار حسن روحانی رییس جمهور ایران با فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، گفت: غیرقابل انکار است که زبان ایران در حال تغییر است.

سخنگوی دولت فرانسه در نشست خبری هفتگی خود افزود: با این حال باید چندین بررسی انجام داد تا از این تغییر موضع ایران مطمئن شویم.

خانم بلقاسم اظهار داشت: رییس جمهور فرانسه در دیدارش با رییس جمهور ایران، از او خواست تا ایران در سه زمینه خود را مسؤول بداند: بحران سوریه، موضوع لبنان و پرونده هسته ای ایران.

وی اضافه کرد که مذاکرات در مورد پرونده هسته ای ایران، به مدت ده سال است که نتیجه ای در پی نداشته.

کاخ الیزه می گوید:  دیدار روحانی – هولاند این امکان را به پاریس می دهد تا دریابد که در پشت سخنان حاکی از حسن نیت حسن روحانی واقعیت هدف های تهران چیست.

به نوشته لیبراسیون، فرانسوا هولاند در سخنرانی خود درباره این دیدار گفته است : دولت پاریس انتظار دارد تهران گام های واقعی برای اثبات غیرنظامی بودن تلاش های اتمی ایران بردارد و نشان دهد که برنامه های هسته ای این کشور تنها هدف های صلح آمیز را دنبال می کنند.

دیدار دیروز حسن روحانی با فرانسوا اولاند، اولین ملاقات رؤسای جمهور ایران و فرانسه در هشت سال گذشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *