وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

رفتار وحشیانه با پدر و مادر پیر

IMG10335748
رفتار وحشیانه با پدر و مادر پیر

پسر بی‌ رحمی که با حمله  به پدر و مادرش دنده‌ های پیرزن را شکسته است از سوی قضات شورای حل اختلاف تحت تعقیب قرار گرفت.

در پرونده‌ ای که در شعبه 105 مجتمع شماره 5 شورای حل اختلاف تهران جریان دارد، مادری گریان از شکنجه‌ های پسرش پرده برداشت و برای چاره‌ جویی در پایان دادن به رفتار های تند پسرش، ناچار دست‌ به دامان قضات شورا شد.

این مادر که همراه چند همسایه در برابر قضات ایستاده بود، گفت: پسرم از روزی که صدایش دورگه شده است فکر می‌ کند بزرگ شده، دیگر نه به حرف‌ های من و نه پدر پیرش گوش می‌ دهد. چند سالی هم است که دست رویمان بلند می‌ کند و با هر بار مخالفت ما، شروع به داد و فریاد و کتک زدنمان می‌ کند.

اوایل برای حفظ آبرویمان صدایمان در نمی‌ آمد، خیلی وقت‌ ها هم با شروع داد و فریاد هایش، به خواسته‌ اش عمل می‌ کردیم تا دست رویمان بلند نکند.اما این رفتار ما باعث شد او راحت‌ ترین راه برای رسیدن به خواسته‌ اش را کتک زدن ما بداند و هرچه که می‌ خواهد، با زور بازو از ما بگیرد.

با همین روش ماهی چند صد هزار تومان پول باج می‌ گیرد و خرج خودش و رفقایش می‌ کند، اما این بار تقاضای شش میلیون و 500 هزارتومان پول برای خرید موتور کرده است که واقعاً در توانمان نبود بپردازیم البته اگر هم داشتیم برای خرید موتور به او پولی نمی‌ دادیم.

به محض این‌که مخالفت‌ مان را به زبان آوردیم، به جانمان افتاد و هر دویمان را زیر مشت و لگد هایش گرفت. هر چه هم اصرار کردیم، توجهی نکرد و به کارش ادامه داد.پدرش که بیهوش شد، او را رها کرد و دوباره به‌سمت من که روی زمین افتاده بودم، حمله کرد؛ آنقدر لگد به من زد که دنده‌ ام شکست.

با جیغ‌ هایم، همسایه‌ ها پشت در خانه آمدند. به هر زحمتی که بود، خودم را به در رساندم و آن را به رویشان باز کردم. آن‌ ها نجاتمان دادند. هر دویمان را به بیمارستان رساندند و رادیو گرافی نشان داد سه دنده‌ ام شکسته است و نیاز به‌ عمل جراحی دارم. حال همسایه‌ هایم را به‌عنوان شاهد نزدتان آورده‌ ام تا از رنج چندین ساله‌ ام برایتان بگویند و فکری به حال زندگی‌ مان کنید.

از شما می‌ خواهم به شدید‌ ترین صورت ممکن با پسر ناخلف‌ مان برخورد کنید حتی اگر لازم است وی را به زندان بیندازید. باور کنید حتی به دیدنش هم نمی‌ روم، اما سخت‌ ترین مجازات را خودم برایش در نظر گرفتم و عاقش کردم.

بنابر این گزارش، قضات شورا این پسر جوان را احضار کردند تا اقدام‌ های اجتماعی و قضایی را در خصوص وی انجام دهند.

منبع : irna.ir ♦ جام نیوز

بازنشر » berroz.com

رفتار وحشیانه با پدر و مادر پیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *