وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

روش هایی برای کاهش وزن و تناسب اندام

fitness
روش هایی برای کاهش وزن و تناسب اندام

وسایل آشپزخانه را کوچکتر کنید تا در یک حرکت ساده میزان غذا و خوراکی هایی که می خورید هم کم شود.

رژیم غذایی ذهن همه افرادی که اضافه وزن دارند را پر کرده است و این افراد همیشه به دنبال راهی برای رسیدن به وزن ایده آل هستند. دانشمندان با تحقیقات عظیمی که روی 300 فرد تپل انجام داده اند به نتایج جالبی دست یافته اند که نشان می دهد برخی از میانبرها می تواند برای لاغر شدن بسیار مفید باشد.

در ادامه گزارش این تحقیقات را با هم مرور می کنیم:

اولین حرکت جالب در این میانبرها خوردن یک کلوچه در طول روز است! کلوچه که همیشه به عنوان یکی از بدترین خوراکی های دوره رژیم شناخته می شود در این میانبرها قرار گرفته است. دانشمندان میگویند خوردن یک کلوچه 100 کالری میتواند به میزان زیادی جلوی ولع خوردن شیرینی را بگیرد.

وسایل آشپزخانه را کوچکتر کنید تا در یک حرکت ساده میزان غذا و خوراکی هایی که می خورید هم کم شود. برای مثال شما می توانید از استکان به جای لیوان برای نوشیدن نوشابه استفاده کنید، شما می توانید از یک پیشدستی به جای بشقاب استفاده کنید و مطمئن باشید این روش جواب خواهد داد.

برای یک هفته خود برنامه داشته باشید. جمعه ها یک برنامه هفت روزه برای خود تبیین کنید و همان روز هم تمامی خریدها را انجام دهید. شما می توانید در طول هفته دقیقا طبق برنامه پیش بروید و از ان تخطی نکنید. در انتهای هفته مطمئن باشید که 1 کیلو کاهش وزن داشته اید.

همراه وعده های خود از بهترین مکمل ها استفاده کنید. از آنجایی که بسیاری این روزها از میوه و سبزیجات درست استفاده نمی کنند شما می توانید برنامه مکملی خاصی برای خود داشته باشید. همراه صبحانه اب پرتغال بنوشید، همراه نهار ماست بخورید و وقت شام سالاد را فراموش نکنید.

منبع : به گزارش گروه خواندنی های مشرق

بازنشر » berroz.com

روش هایی برای کاهش وزن و تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *