وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

سالی جونز خواننده انگلیسی به داعش پیوست

سالی جونز خواننده انگلیسی به داعش پیوست

Sally Jones
سالی جونز خواننده انگلیسی به داعش پیوست

یک خواننده زن انگلیسی از طریق حساب کاربری خود در توییتر، از پیوستن خود به داعش خبر داد و هدف خود را جدا کردن سر از تن کافران و آویختن آن بر دیوارهای شهر رقه عنوان کرد.

سالی جونز خواننده انگلیسی

به نوشته روزنامه دیلی میل (Dailymail)، زنی که با نام تشکیلاتی “ام حسین البریتانی” در میان اعضای داعش فعالیت می کند، خواننده سابق سبک راک در انگلیس و نام او “سالی جونز” است که پنج سال پیش ناگهان محل زندگی خود را ترک کرد و احتمال می رود در همان روزها با همسر انگلیسی خود به نام “جنید حسین” که عضو داعش بود آشنا شده باشد.

بدین ترتیب پس از ماجراهای عاشقانه ای که نقل فضاهای مجازی بود “ام حسین” با “جنید حسین” ازدواج کردند و تصمیم گرفتند جداگانه به شهر رقه در سوریه سفر کرده و به تروریست های داعشی ملحق شوند.

یک گروه تحقیق موفق شد تعدادی از عکس های شخصی “ام حسین” را از حساب کاربری اش در توییتر استخراج کند و همسایگان او نیز همگی تایید کردند که عکس ها متعلق به همسایه سابق آنها سالی جونز است.

به نوشته العالم، برخی از همسایه ها، “سالی” را دارای شخصیتی جنون آمیز توصیف و عده ای هم وی را متهم به انجام سحر و جادو کردند. از وی ویدئویی به دست آمده که به همراه گروه موسیقی اش درحال خواندن در یک جشن است و لباس کوتاه سیاه رنگی به تن دارد.

اما تحقیقات درباره “جنید حسین” نشان می دهد که وی یک بار توسط پلیس انگلیس به اتهام سرقت فایل های مهم از کامپیوتر تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس بازداشت شده و تلاش داشته که همین کار را با اطلاعات مهم تعدادی دیگر از مسؤولان بلند پایه انگلیسی انجام دهد.

محققان معتقدند که حضور وی در گروه تروریستی داعش با توجه به توانایی فوق العاده وی در هک کردن اطلاعات، کمک مهمی به آنها خواهد کرد. هزاران اروپایی تاکنون به گروهک تروریستی داعش درسوریه و عراق پیوسته اند که شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیده اند.

منبع : جام نیوز

بازنشر » berroz.com

سالی جونز خواننده انگلیسی به داعش پیوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *