وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شاهین نجفی درآغوش همکار سلمان رشدی + عکس

shahin najafi - berroz.com شاهین نجفی درآغوش همکار سلمان رشدی + عکس شاهین نجفی , مرتد , سلمان رشدی , خواننده هتاک , توهین به امام هادی (ع) , کتاب وقتی خدا خوابه
شاهین نجفی
شاهین نجفی و گونتر والراف خبرنگار سرشناس آلمانی و از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پشت صحنه کنسرت خواننده هتاک 
به گزارش “ندای انقلاب” به نقل از جام  ، شاهین نجفی و گونتر والراف خبرنگار سرشناس آلمانی و از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پشت صحنه کنسرت. گونتر والراف پیش از این پیشنهاد داده بود که “آیه‌های شیطانی” را در مسجدی در شهر کلن بخواند. به عقیده‌ی او کسی که فتوای قتل رشدی را می‌پذیرد، باید دست‌کم محتوای کتاب رشدی را بشناسد.

گرفتن عکس یادگاری خواننده هتاک با همکار نویسنده کتاب آیات شیطانی که در آن سلمان رشدی مرتد قرآن کریم را مورد اهانت قرار داده است نشان از همسو بودن اقدامات هتاکانه بر علیه مسلمین جهان با لیدری یک جریان و ان هم استکبار جهانی و صهیونیزم دارد و افرادی ماننده شاهین نجفی و سلمان رشدی عروسک دستان این جریان هستند .

آنهایی که دایه دار اتفاقی بودن توهین به امام هادی از سوی شاهین نجفی بوده اند، اقدام تازه خواننده هتاک یعنی گرفتن عکس یادگاری با همکار سلمان رشدی و نوشتن کتاب “وقتی خدا خوابه” را چگونه توجیه می کنند؟

شاهین نجفی درآغوش همکار سلمان رشدی + عکس شاهین نجفی , مرتد , سلمان رشدی , خواننده هتاک , توهین به امام هادی (ع) , کتاب وقتی خدا خوابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *