وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس های جالب حجاب لارین بوث | خواهر زن مسلمان تونی بلر

Lauren Booth (3)
عکس های جالب حجاب لارین بوث | خواهر زن مسلمان تونی بلر

لارین بوث (لورن بوث یا لارن بوث)، (به انگلیسی: Lauren Booth) (زاده:۱۹۶۷میلادی، اسلینگتون لندن)، گوینده انگلیسی، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر است. او در حال حاضر برای پرس تی وی، کار می کند. وی خواهر ناتنی چری بلر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس است که اخیراً مسلمان شده است. که بر اساس اعلام خودش نه شیعه است نه سونی, ولی رسانه ها او را شیعه می دانند در صورتیکه خود تکذیب کرده است …

لارین که با «پرس تی وی» و روزنامه «دیلی میل» همکاری می‌کند، برای پوشش خبری راه‌پیمایی روز قدس برای پرس تی وی به ایران سفر کرده بود و در تهران به سر می‌برد، بدنبال آن وی سفری کوتاه به اصفهان هم داشته که در قم توقف نموده و از حرم فاطمه معصومه ، زیارت کرده بود و در حرم آرامش و صفای عجیبی را تجربه کرده بود که برای همیشه او را تغییر داده بود پس از این زیارت بود که خبر مسلمان شدنش رسانه‌ای شد. او از پرواز تهران به لندن با حجاب پیاده شده بود و شرب خمر و سیگار کشیدن را متوقف کرد قبل از اعلام با مادر و دو دخترش که ۱۰ ساله و ۸ ساله بودند در میان گذاشت و همه احساس خشنودی کرده بودند او یکماه پس از مسلمان شدنش آنرا اعلام عمومی کرد.

Lauren Booth (4) Lauren Booth (6) Lauren Booth (7)

وی از اعلام گرایش به شاخه‌ای خاص از اسلام خودداری کرده‌است. و در واکنش به اعلام خبر العربیه یادآور شده‌است: «من پس از بازگشتم از سفر ایران مسلمان شده‌ام اما شیعه نشده‌ام، من در ایران مسلمان نشدم، اما شبکه العربیه به دروغ اعلام کرد که من شیعه شده‌ام.» قبل از آنکه بوث به ایران سفر کند تا حدودی با اسلام موافق بود و بسیاری از وقت خود را در خصوص موضوع فلسطین صرف می‌کرد.

Lauren Booth (1) Lauren Booth (2)

بوث تأکید کرده است: من همیشه از قدرت و تسلی که اسلام به انسانها می داد شگفت زده می شدم. وی گفته نمی گویم می‌خواهم شیعه باشم یا سنی، چون برای من تنها یک خدا وجود دارد و یک اسلام.

منبع : ویکیپدیا فارسی
گردآوری و بازنشر » berroz.com

عکس های جالب حجاب لارین بوث | خواهر زن مسلمان تونی بلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *