وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس های عقدکنان فرزاد حسنی و آزاده نامداری

عکس های عقدکنان فرزاد حسنی و آزاده نامداری farzad hasani azadeh namdari 6
عکس های عقدکنان فرزاد حسنی و آزاده نامداری

فرزاد حسني و آزاده نامداری که پنجشنبه گذشته در جماران به عقد یکدیگر درآمدند اولین هدیه ازدواجشان را از نوه امام گرفتند. سید حسن خمینی که خطبه عقد این زوج مجری را می خواند دیوان اشعار امام را امضا و به عنوان هدیه عقد به آنها اهدا کرد.

به گزارش جنوب نیوز، فرزاد حسنی و آزاده نامداری حدود یک ماه و نیم قبل خبر ازدواجشان را اعلام کرده بودند ششم تیرماه در جماران حاضر شدند تا سید حسن خمینی خطبه عقدشان را جاری کند. در این مراسم، سيدحسن خميني وكالت آزاده نامداري را به عهده داشت و حاج آقا رحماني وكيل فرزاد حسني بود.

سید حسن خمینی برای فرزاد حسنی و آزاده نامداری این طور دعا کرد: «انشالله كه خداوند اين ازدواج را براي اين دو جوان امروز ما مبارك گرداند و درهاي رحمت و خير و بركت خود را به روي اين خانواده تازه شكل گرفته باز كند. انشالله خداوند دل هاي اين دو جوان را روز به روز به هم با محبت تر قرار دهد و صفا و صميميت را بزرگ ترين سرمايه زندگي آقا فرزاد و آزاده خانم نمايد. انشالله خداوند محبت پيامبر (ص) و اهل بيتش را سرمايه هميشگي اين خانواده گرداند و اين ازدواج را باعث اتمام رحمت، اكمال نعمت و وسعت رزق قرار دهد. انشالله خداوند فرزند صالحي به ايشان عطا كند كه نور چشم خود و خانواده هايشان باشد و سربازان خوبي براي امام زمان باشند. اميدوارم اين ازدواج طولاني و همچنين زندگي توام با خلوص نصيب شان كند.»

farzad hasani azadeh namdari 2 farzad hasani azadeh namdari 3 farzad hasani azadeh namdari 4 farzad hasani azadeh namdari 5 farzad hasani azadeh namdari 6

 باز نشر » berroz.com

عکس های عقدکنان فرزاد حسنی و آزاده نامداری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *