وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

فروش ماکسیما 2015 از پاییز

فروش ماکسیما 2015 از پاییز | maxima 2015
فروش ماکسیما 2015 از پاییز | maxima 2015

خوزه مانوز، رییس شعبه آمریکای شمالی نیسان جزئیات جدیدی راجع به مدل ماکسیما 2015 افشا کرد .

او در مصاحبه‌ای در نمایشگاه نیویورک گفته است که ماکسیمای جدید از لحاظ ظاهر بسیار شبیه به کانسپت اسپرت سدان است که اوایل سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی آمریکای شمالی معرفی شده بود. او به خبرگزاری اتوموتیونیوز گفت: تفاوت بین این کانسپت و نسخه تولیدی ماکسیما بسیار کم خواهد بود .

مانوز از بیان اطلاعات بیشتر خودداری کرد اما گفت که فروش این مدل از پاییز همین امسال شروع خواهد شد .فضای کابین باید در حد مدلهای فعلی ماکسیما جادار و حتی بیشتر از آن‌ها باشد. با وجود سقف کوتاه و شیب دار ممکن است فضای سر سرنشینان کمی محدود به نظر برسد. در عوض با زاویه بیشتر صندلی‌ها این مورد جبران خواهد شد .

maxima 2015 5

سدان متوسط (یا حتی بزرگ) ماکسیما می‌تواند به طراحی خود ببالد. حتی اگر هیچ گاه چنین طرحی به خط تولید سپرده نشود. با این حال الگو گیری از نمونه های مفهومی نیسان و المانهای اسپرت GT-R را می‌توان در این خودرو دید. از جلوپنجره V شکل جدید نیسان تا چراغهای کشیده بومرنگی و گلگیرهای برجسته و سقف کوتاه و رو به پایین همه دست به دست هم داده‌اند تا تصویری قدرتمند و جلب توجه کننده برای نسل آینده ماکسیما ایجاد کنند .

maxima 2015 4

در زیر کاپوت می‌توان انتظار یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر V شکل با توربوی دوقلو را داشت. یعنی موتور حال حاضر GT-R اما معقولتر به نظر می‌رسد که نیسان از موتور 3.5 لیتری ماکسیمای فعلی بهره ببرد تا موتور غول آسای GT-R.

maxima 2015 3 maxima 2015 2 maxima 2015 1

انتقال نیرو به چرخهای عقب یا هر چهار چرخ نیز یکی از گزینه های مطرح می‌باشد. با این حال استفاده از پلتفرم توسعه یافته آلتیما و پت فایندر که دیفرانسیل جلو و یا دو دیفرانسیل را ارائه می‌کنند، احتمال بهره بردن از سیستم AWD را بیشتر می‌کند .

maxima 2015

 

وقتی پای مقایسه و رقابت باشد، نیسان ماکسیما باید به مصاف رقبایی چون فورد تورس، دوج چارجر، تویوتا آوالون و شورولت ایمپالا برود. این در حالیست که نیسان با تکیه بر خصوصیات اسپرت و لوکس توأمان خود و پیشینه قابل قبول قادر به مبارزه ای تمام عیار با رقبا خواهد بود .

منبع خبر : پرشین خودرو

بازنشر » car.ir  |  berroz.com

فروش ماکسیما 2015 از پاییز | maxima 2015

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *