وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ماسک صورت برای روشن شدن پوست

ماسک صورت برای روشن شدن پوست

ماسک صورت برای روشن شدن پوست

آیا مایلید به روشن شدن پوست خود کمک کنید؟ باید بدانید که پوست, قدرت جذب کنندگی بسیار زیادی دارد. پس ما از این خصوصیت مفید پوست می‌توانیم بهره ببریم و با استفاده از مواد طبیعی به زیبایی و سلامت پوست‌مان کمک کنیم. ماسک ها انواع مختلف دارند و هر کدام تاثیرات خاص خود را روی پوست می‌گذارند. مثلا ماسک صورت برای روشن شدن پوست

ماسک صورت برای روشن شدن پوست

ماسک شیر و لیمو ترش

برای تهیه این ماسک یک حلقه لیمو ترش را در نصف فنجان شیر بیندازید. چند دقیقه منتظر بمانید. بعد این شیر را با پنبه روی پوست خود بمالید و صبر کنید تا شیر روی پوست شما خشک شود و سپس بشویید.

ماسک لیمو ترش و سفیده تخم مرغ

برای آماده کردن این ماسک خانگی ساده، مقدار مساوی از آب لیمو ترش و سفیده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و این مخلوط را کمی حرارت دهید تا غلظتش بیشتر شود. بگذارید ماسک خنک شود و سپس آن را به مدت 15 الی 20 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. بعد از گذشت این زمان، پوست را با آب نیم گرم بشویید.

برای رفع لکه های آفتاب سوختگی نیز می‌توانید از این ماسک استفاده کنید. برای درمان آفتاب سوختگی نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

ماسک ماست و نشاسته

برای آماده کردن این ماسک روشن کننده خانگی, یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چای‌خوری پودر نشاسته مخلوط کرده و سپس آن را روی پوست تان بمالید. اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه روی صورتتان بماند و سپس صورت‌تان را با آب سرد بشویید.

ماسک سیب زمینی

سیب زمینی برای پوست صورت بسیار مفید است. تنها کاری که باید انجام دهید این هست که یک عدد سیب زمینی را برش دهید و هر روز آن را به صورت خود بمالید. این عمل باعث سفید تر شدن پوست و روشنایی پوست صورت می‌شود. همچنین می‌توانید سیب زمینی را رنده کرده و آب خالص آن را برای روشن شدن پوست‌تان، مورد استفاده قرار دهید. برای از بین بردن لک صورت و قرمزی روی پوست نیز، می توانید از سیب زمینی استفاده کنید. همچنین برای رفع تیرگی دور چشم, همین روش را امتحان کنید.

گردآوری و بازنشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *