وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نتیجه ی عمل زیبایی بر روی صورت زنان

Cosmetic surgery (3)
نتیجه ی عمل زیبایی بر روی صورت زنان

جراحی زیبایی از قبل از میلاد مسیح تا امروز

وقتی که سخن از جراحی زیبایی به میان می آید ما را به یاد بینی های چسب زده می اندازد که دوره ای نقل محافل شده بود و کمتر کسی …

وقتی که سخن از جراحی زیبایی به میان می آید ما را به یاد بینی های چسب زده می اندازد که دوره ای نقل محافل شده بود و کمتر کسی به خصوص خانم ها را می شد دید که چسبی بر بینی خود نداشته باشند. بعد از جراحی بینی، عمل زیبایی پا را از آن فراتر نهاد و این روزها دیگر عمل زیبایی بینی از رونق افتاده است و جای خود را به بوتاکس و پرتزهای گونه و لب داده است. اما از این ها که بگذریم بد نیست که یادی هم از مزایای این عمل های پلاستیک کنیم که شاید این روزها جنبه زیباییش، جنبه درمانی آن را در برگرفته است .

Cosmetic surgery (1)
نتیجه ی عمل زیبایی بر روی صورت زنان
Cosmetic surgery (2)
نتیجه ی عمل زیبایی بر روی صورت زنان
Cosmetic surgery (4)
نتیجه ی عمل زیبایی بر روی صورت زنان

یادمان باشد که این عمل پلاستیک حدود 600 سال قبل از ميلاد مسيح توسط يك جراح يوناني به نام «هنيه» انجام شد که بيني يكي از بيماران خود را با استفاده از گوشت گونه او تحت عمل جراحي قرار داد.و اما نخستين شواهد جراحي«بازسازي» پلاستيك2600 سال قبل در هند باستان يافت شده است. در آن زمان بسياري از تبهكاران اعضاي بدن قربانيان خود را قطع مي كردند. بنابراين طبيعي است كه نياز زيادي به جراحي ترميمي در آن زمان وجود داشته باشد؛ نيازي كه منجر به ايجاد اشكال ابتدايي جراحي پلاستيك شد كه هدف اصلي آن برگرداندن شكل و عملكرد طبيعي اعضا بود.

امروزه نیز علاوه بر جراحی هایی که خاص زیبایی چهره است، زندگی افرادی را نیز نجات می دهد. حتماعایشه دختر 18 ساله افغان را به یاد دارید که بینی خود را در یک نزاع خانوادگی از دست داد اما همین عمل پلاستیک زندگی را به چهره او باز گرداند.

 

اما این روزها که تب تند زیبایی دنیا را فراگرفته است برای عده ای هم فایده ها و مزایاهای خود را داشته و دارد. یکی از کشورهایی که از این صنعت پزشکی سود برده است کشور کره جنوبی است.

Cosmetic surgery (5)
نتیجه ی عمل زیبایی بر روی صورت زنان

براساس آمار وزارت بهداشت کره جنوبی از سال 2009 تعداد گردشگرانی که برای عمل جراحی به این کشور سفر کرده اند 5 برابر افزایش یافته است و تعداد این گردشگران در سال گذشته 15,428 نفر رسیده است .

بر طبق آمار بدست آمده میزان درآمده حاصله از صنعت گردشگری پزشکی در کره جنوبی در سال 2012 حدود 453 میلیون دلار ارزیابی شده است.

 برای بسیاری از زنان کره ای، عمل جراحی زیبایی، یک عمل نمادین است. هر چند که زن مدرن کره ای تفاوت زیادی با زن سنتی کره دارد اما زن زیبایی را دوست دارد .

پارسینه

گردآوری و بازنشر » berroz.com

نتیجه ی عمل زیبایی بر روی صورت زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *