وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

هشدار شدید دفتر ریاست جمهوری به احمدی نژاد *برداشت غیر قانونی دولت احمدی نژاد از حساب بیت المال

هشدار شدید دفتر ریاست جمهوری به احمدی نژاد *برداشت غیر قانونی دولت احمدی نژاد از حساب بیت المال

اکبر ترکان مشاور ارشد رییس جمهور انتقال 16 میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه ایرانیان را مصداق عمل مجرمانه و خلاف قانون توصیف کرد.

 

به گزارش جام نیوز؛

از مسئولان دانشگاه احمدی‌نژاد هم می‌خواهیم هر چه سریع‌تر مبلغ باقی‌مانده را به حساب دولت بازگردانند تا نیازی به اقدامات بعدی نباشد.

عصر ایران نوشت: در حالیکه دانشگاه احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه‌ای مدعی شد که تمام 16 میلیارد را به حساب دولت بازگردانده است اما مشخص شده که دانشگاه ایرانیان فقط 15 میلیارد را پس داده است و هنوز یک میلیارد از بیت‌المال را به حساب دولت بازنگردانده است.

در همین زمینه یک مقام آگاه در دفتر رییس‌جمهور گفت: با پیگیری‌هایی که از سوی نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت، سرانجام روز شنبه 15 میلیارد تومان از 16 میلیاردی را که از حساب دولت برداشت کرده بودند به این حساب بازگرداندند اما هنوز یک میلیارد تومان دیگر باقی مانده است که مشخص نیست چرا مسئولان دانشگاه احمدی‌نژاد این مبلغ را به صورت کامل به حساب دولت واریز نکرده‌اند.
وی افزود: برای بازگرداندن یک میلیارد باقی‌مانده هم اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد و از مسئولان دانشگاه احمدی‌نژاد هم می‌خواهیم هر چه سریع‌تر مبلغ باقی‌مانده را به حساب دولت بازگردانند تا نیازی به اقدامات بعدی نباشد.
پیش‌تر نیز اکبر ترکان مشاور ارشد رییس جمهور انتقال 16 میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه ایرانیان را مصداق عمل مجرمانه و خلاف قانون توصیف کرده و گفته بود که جهانگیری مجرمانه بودن این عمل را تایید کرده و به آن رسیدگی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *