وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

هشدار کلاهبرداری با ایمیل ukcrms@yahoo.co.uk

Email Scam
هشدار کلاهبرداری با ایمیل

با سلام خدمت دوستان عزیز* چند روز پیش یک ایمیل برای من اومد با آدرس ukcrms@yahoo.co.uk که به فینگلیش نوشته بود : سلام آیا شما سایت دارین ؟ ” salam bebakhshid shoma site darin? ” منم مشکوک شدم به آدرسش و توی نت سرچ کردم, دیدم این آدرس خیلی شاکی داره و توی یک سایت اطلاعات کامل تری درج شده بود گفتم بگذار تا به دوستان هم اطلاع رسانی کنم که مراقب باشید و به هر ایمیل ناشناسی جواب ندید …

بر گرفته از وبسایت : iranf1.ir

ممکن است که برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ایمیلی از طرف آدرس ایمیل ukcrms@yahoo.co.uk دریافت کرده باشید که حاوی متن زیر باشد و یا شبیه به این متن باشد.

Salam
Omidvaram haletun khub basheh.
Mikhastam kataloge mahsuletun ro baram mail konin.

Montazere pasokhe forie shoma hstam.
Moteshakeram
mahsa
Sent from Samsung Galaxy Note

 

تصویر ایمیل ارسالی:

ukcrms@yahoo.co.uk

گیرندگان این ایمیل، معمولاً افرادی هستند که در زمینه کامپیوتر و اینترنت و بازاریابی و … سررشته یا تخصص دارند.

این کلاهبردار است و در صورتی که به این ایمیل جواب بدهید، فرد کلاهبردار شروع به ارسال ایمیل به شما با موضوعات مختلف میکند.

مانند همکاری در فروش یا ارسال ایمیل تبلیغاتی و … .

سپس با پیشنهادهای فریب دهنده، افراد را تشویق میکند که با هم همکاری داشته باشند و بصورت پورسانتی کار کنند. (البته با پورسانت قابل توجه)

در نهایت مشتریان از طریق شما پول را به حساب فرد کلاهبردار واریز میکنند.

سپس فرد کلاهبردار ارتباط خود را با شما قطع می کند و شما میمانید با مشتریانی که پول های زیادی از طریق شما واریز کرده اند و پولشان را فقط از شما می‌خواهند.

لطفاً اگر ایمیلی از طریق آدرس ایمیل ukcrms@yahoo.co.uk دریافت کردید و یا حتی ایمیلی که از شما خواسته است جوابی به آن بدهید و شما ارسال کننده را نمی‌شناسید، به هیچ عنوان به آن پاسخ ندهید.

یک نمونه پاسخی که کلاهبردار برای شما می‌فرستند، مانند متن زیر می‌باشد:

[box type=”shadow” ]دوست و سرور گرامی،
سلام علیکم
پیرو فراخوان قبل به استحضار می رساند، سرانجام با گذشت قریب به ۴ سال تلاش شبانه روزی همکاران این مجموعه قادریم با روش و امکانات کاملاً انحصاری، معرفی نامه خدمات یا محصولات شما را در قالب رایانامه به بیش از ۹۱% از کاربران اینترنت ایران (۱۴ میلیون نفر) ارسال (همراه با ارائه گزارش تحویل پیشرفته و جامع) و تجارتتان را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت متحول نماییم. قدر مسلم آنکه این تعداد دریافت کنندگان برای هر نوع تجارتی، کارآمد و بازار هدف کلیه مشاغل را تحت پوشش قرار خواهد داد و تنها با ۱ مرتبه بهره گیری از این نوع بازاریابی دست کم برای ماه ها بی نیاز از هرگونه تبلیغات خواهید گشت.
با تقدیم احترام محمد حسین نیک منش
مدیر فروش مجری ارسال انبوه رایانامه در کشور جمهوری اسلامی ایران
تلفن مشاوره و سفارشات: 0937 [/box]

گردآوری و بازنشر » berroz.com

هشدار  با ایمیل ukcrms@yahoo.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *