وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

وقتی جوانان مجرد ایرانی در آنتالیا دسته گل به آب می دهند !

antalya1
وقتی جوانان مجرد ایرانی در آنتالیا دسته گل به آب می دهند !

در تورهایی که برگزاری میکنیم نیز سعی بر آن است که افراد مجرد پذیرش نشوند تا تور با مشکلاتی از جمله اسکان و غیره مواجه نشود.

اطلاعات رسیده به خبرنگار ما حاکی از آبروریزی ایرانیان مجرد در آنتالیای ترکیه دارد!

هتل ها و مراکز تفریحی منطقه تفریحی آنتالیای ترکیه برای مجردان به خصوص مجردهای ایرانی محدودیت های بسیاری قائل شده اند و عمده آنان از پذیرش ایرانیان مجرد خودداری می کنند.

مسئول تور یکی از آژانس های هواپیمایی با تایید این خبر گفت: به دلیل مزاحمت ها و حاشیه هایی که مجردها به خصوص ایرانیان برای سایر مسافران این منطقه ایجاد کرده اند، مسئولین محلی تصمیم به اعمال محدودیت های شدید برای مجرد ها گرفته اند.

وی افزود: در تورهایی که برگزاری میکنیم نیز سعی بر آن است که افراد مجرد پذیرش نشوند تا تور با مشکلاتی از جمله اسکان و غیره مواجه نشود.

این مسئول تور ادامه داد: برخی همکاران ما به دلیل همین محدودیت ها مجبورند از هتل و محل های اسکان سطح پایین و مشکل دار استفاده کنند.

گفتنی است، در دولت قبل پرواز مستقیم به انتالیا لغو شد، و آژانس های هواپیمایی ایرانی به نام های مشابه آنتالیا مانند آننالیا و آنالیا و غیره اقدام به جذب مسافر می کنند و به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم ایرانیان مجبورند با پرواز به منطقه نزدیک به آنتالیا هزینه سنگینی نیز برای ترانسفر به آنتالیا بپردازند.

منبع : به گزارش جنوب نیوز

بازنشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *