وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

پربازدیدترین عکس‌های گوگل در سال 2013 + تصاویر

پربازدیدترین عکس‌های گوگل در سال 2013
پربازدیدترین عکس‌های گوگل در سال 2013

یکی از کارهایی که هر روزه در اینترنت انجام می‌دهیم جست‌وجو است. دانستن این‌که بیش‌تر مردم دنیا در چه فکری هستند نیز خود موضوع جالبی می‌باشد

به گزارش سرویس علمی جام به نقل از قدس آنلاین، جست‌وجوهای گوگل نشان از خوبی‌ها و بدی‌ها، دردها و شادی‌های ما در طول یک سال و مثل یک پنجره کوچک برای آگاهی یافتن از این جهان بزرگ است.

 

 عکس‌هایی که در گوگل، طی سال 2013 جست‌وجو شد را ببینید:

رژه‌ی نظامی سربازان کره شمالی در میدان کیم ایل سونگ

این رژه به مناسبت شصتمین سالگرد آتش بس جنگ کره در پیونگ یانگ در تاریخ 27 ژوئیه 2013 گرفته شد. کره‌ی شمالی رتبه‌ی 10 بالاترین جست‌وجوهای گوگل در سال 2013 را دارا است.

 

 

کنسول بازی پلی‌استیشن 4

سال 2013 یک سال بزرگ برای کنسول های بازی بود و جست‌وجوی بسیار زیاد گوگل نیز این مطلب را نشان می دهد. ” پلی استیشن 4 ” رتبه‌ی 9 بالاترین جست‌وجوهای گوگل در سال 2013 را به دست آورد. سخت‌افزار پلی‌استیشن 4 شبیه به یک کامپیوتر تیونینگ شده تا بتواند برای حداقل چند سال از تمام بازی‌های جدید پشتیبانی کند و دارای رابط کاربری ساده‌یی است. پلی استیشن 100 دلار ارزان تر از رقیب خود ایکس باکس است.

 

 

سامسونگ گلکسی S4

سامسونگ با گلکسی S4 وارد بازار گوشی‌های هوشمند پیشرفته شد و با دنیایی از امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد وارد رقابت سرسختی با گوشی iphone s5 اپل شد.

 

 

فرزند نوه‌ی ملکه‌ی انگلستان

این عکس نشان می دهد که مردم در سال 2013 هم عاشق داستان‌های کلاسیک هستند. این عکس که در تاریخ 23 ژوئیه گرفته شده، شاهزاده ویلیام و همسرش کاترین، پسر جدیدشان را به رسانه‌های خارج از بیمارستان سنت ماری واقع در خیابان پرنس جورج لندن نشان می‌دهند. این نوزاد، در هنگام تولد 3 کیلو و 800  گرم وزن داشت و نخستین فرزند این زوج و سومین نفر در صف جانشینان سلطنت بریتانیا به حساب می‌آید.

 

 

دوی ماراتن در بوستون

15 آوریل 2013 در صدوهفتمین ماراتن بوستون چند لحظه بعد از زمانی که ریتا جیپتو کنیایی از خط پایان عبور می‌کرد بمبی در نزدیکی خط پایان منفجر شد. مسابقه دوی ماراتون بوستون، قدیمی‌ترین و معتبرترین مسابقه‌ی ماراتون جهان در آمریکا است.

 

 

بازیگر نقش اول مرد سریال glee

بازیگر نقش اول مرد سریال glee بر اثر مصرف بیش از حد الکل و هرویین در یکی از هتل‌های کانادا درگذشت.

 

 

آیفون 5S اپل

در ماه سپتامبر شرکت اپل، آیفون 5S را پس از ماه‌ها انتظار به بازار عرضه کرد. این محصول جدید محبوبیت بالایی را به دست آورد و جزء محصولاتی شد که در گوگل جست‌وجوی زیادی در موردش شد.

 

 

درگذشت ستاره‌ی سری فیلم های “سریع و خشمگین”

پل واکر، ستاره‌ی سری فیلم های “سریع و خشمگین”، در یک تصادف اتومبیل در شمال لس آنجلس در 30 نوامبر درگذشت. تا به حال 6 سری از فیلم‌های ” Fast & Furious ” ساخته شده که ” Fast & Furious 7 ” هنوز در حال فیلمبرداری است و معلوم نیست که آیا واکر نقش خود را در این فیلم به اتمام رسانده بود یا نه.

 

 

نلسون ماندلا، نماد بین‌المللی قدرت و صلح

ماندلا اولین رییس جمهور سیاه پوست آفریقای جنوبی بود که از سال 1994 به مدت 5 سال این سمت را بر عهده داشت و بسیاری او را پدر آفریقای جنوبی می‌دانند. نلسون ماندلا، که مدت 27 سال زندانی بود، نقش برجسته‌یی در برقراری صلح در سایر مناقشات به عهده داشت. نلسون ماندلا علیرغم حبس طولانی مدت، دشمنان سابق خود را بخشید و به عنوان رییس جمهور وقت از تمام نژادها خواست برای دستیابی به آشتی ملی همکاری کنند. عکس وی به رتبه‌ی نخست در آمار پربازدیدترین عکس‌های جست‌وجو شده در گوگل دست یافت.

 پربازدیدترین عکس‌های گوگل در سال 2013,محبوبترین عکس های سال,تصاویر 2014

باز نشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *