وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

گرانترین خودروهای وارداتی به ایران | فراری 458 اسپایدر

ferrari f 458
گرانترین خودروهای وارداتی به ایران | فراری 458 اسپایدر

براساس تازه‌ترین آمار گمرک
تنها خودروی فراری وارداتی به ایران در سال جاری لقب گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی هفت ماهه امسال را نیز به خود اختصاص داد.

به گزارش جنوب نیوز، براین اساس خودروی فراری 458 اسپایدر کروک دنده اتوماتیک دو در قرمز که به ارزش 204 هزار و 642 دلار در شهریور امسال وارد کشور شد، گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی در هفت ماهه نخست سال جاری محسوب می‌شود. 

ferrari f 458
گرانترین خودروهای وارداتی به ایران | فراری 458 اسپایدر

رده‌های دوم و سوم گران‌ترین خودروهای وارداتی هم به دو محصول بنز شامل مرسدس SL500 مدل 2013 رنگ سفید و مرسدس S500 با حجم موتور 5000 سی‌سی مدل 2012 اختصاص یافت. ارزش گمرکی این دو خودرو بدون احتساب تعرفه و عوارض به ترتیب 175 هزار و 431 دلار و 175 هزار و 192 دلار بوده است.

دو محصول دیگر بنز نیز رده‌های چهارم و پنجم گران‌ترین خودروهای وارداتی به ایران را در سال جاری تاکنون بدست‌ آوردند. ضمن اینکه محصولاتی از تویوتا، بی‌ام‌و و پورشه هم رده‌های بعدی این فهرست را به خود اختصاص دادند.

براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران در هفت ماهه امسال واردات خودرو به کشور با رشد 31 درصدی به 30 هزار و 369 دستگاه رسید. ارزش این میزان واردات خودرو هم با افزایش 19.5 درصدی به بیش از 620.5 میلیون دلار رسید.

براساس تازه‌ترین فهرست سازمان توسعه تجارت تاکنون 110 مدل خودروی خارجی مجوز ورود به ایران را در سال جاری بدست‌ آورده‌اند. تاکنون خودروهای کره‌یی (کیا، هیوندای و سانگ‌ یانگ)، چینی (SAIC موتور و جیلی)، ایتالیایی (آلفارومئو)، ژاپنی (هوندا، میتسوبیشی و تویوتا)، آلمانی (ABT، فولکس واگن، بنز و بی‌ام‌و)، سوئدی (ولوو) و فرانسوی (رنو) موفق به دریافت مجوز واردات محصولات خود به ایران شده‌اند.

در فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات در سال جاری نام برندهای فوق لوکس مانند پورشه و مازراتی به چشم نمی‌خورد. به این ترتیب این خودروها فعلا اجازه ورود به ایران را در سال جاری ندارند.

منبع : car.ir

بازنشر » berroz.com

گرانترین خودروهای وارداتی به ایران | فراری 458 اسپایدر ,عکس ماشین,ماشین فراری, Ferrari , مرسدس SL500 مدل 2013 S500

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *