وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آب کردن چربی پهلو

آب کردن چربی پهلو

آب کردن چربی پهلو

با ترفندهای ساده برای مصرف (سوزاندن) 100 کالری در روز، می توان در سال حدود 4.5 کیلو، لاغر شد. کاهش وزن به راحتی با سوزاندن حدود 100 کالری در روز انجام می شود.

متخصصان تغذیه بر این باورند که برای موفقیت در این راه، لازم نیست از رژیم های غذایی سفت و سخت استفاده کنید.

بلکه با اندکی تغییر در روند زندگی، می توان در طول عمر، از داشتن اندامی زیبا ،لذت ببرید.

تنها یک مانع وجود دارد. شما برای رسیدن به این موفقیت، فقط لازم است به این تغییرات پایبند باشید. اگر یک روز از آن پیروی نکردید، مهم نیست. اما حتماً توجه داشته باشید که روز دوم ادامه آن را از سر بگیرید.

قبل از آنکه زمان از دست برود، باید آن را جبران کنید.

آب کردن چربی پهلو

10 راه طبیعی و بسیار آسان برای آب کردن چربی های دور شکم و داشتن شکم و پهلوهایی صاف را به شما خواهیم گفت.

سیر

سیر را همراه با آبلیمو و آب گرم مخلوط کنید.سیر یکی از بهترین راه ها برای آب کردن چربی ها و کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب بدن است.

آبلیمو

آبلیمو را با آب ولرم مخلوط کرده و نوش جان کنید.این کار به هضم غذا کمک می کند و حرکات روده را بهبود می بخشد. آبلیمو متابولیسم بدن را افزایش می دهد، بنابراین گزینه مناسبی برای آب کردن چربی های دور شکم است.به این ترکیب می توانید عسل نیز اضافه کنید.

کلم

کلم یک سم زدای قوی است.سم زدایی اولین راه برای آب کردن چربی های دور شکم است که کلم این هدف را به خوبی نشانه گیری می کند و با افزودن کلم به رژیم غذایی تان می توانید از تشکیل چربی های شکم جلوگیری کنید.

چای سبز

چای سبز دارای ترکیباتی است که با افزایش متابولیسم بدن، چربی ها را نابود می کند. این ماده غذایی یک منبع بی نظیر از آنتی اکسیدان های مفید است.می توانید با اضافه کردن آبلیمو به چای سبز چربی سوزی را دو برابر کنید.

سرکه سیب

سرکه سیب طبیعی یکی از موهبت های خداوند است که می تواند در بدن معجزه کند و این ماده یکی از بهترین راه ها برای هدف قرار دادن چربی های شکم به کمک تنظیم سطح قند خون است. با افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی روزانه می توانید مطمئن شوید که پرخوری نمی کنید چرا که سرکه سیب احساس سیری به شما خواهد داد.

دارچین

دارچین را با عسل و آب گرم مخلوط کنید و با معده خالی بنوشید.این ترکیب در آب کردن چربی های شکم معجزه خواهد کرد.

هندوانه

هندوانه یک میوه کم کالری، پر آب و پر ویتامین است.خوردن هندوانه اجازه پر خوری را به مشا نمی دهد.

ترکیب عالی برای آب کردن چربی های شکم

در زیر یک ترکیب جادویی برای آب کردن چربی های شکم خواهید دید که نتایج حاصل از آن شگفت زده تان می کند. این ترکیب شامل خیار، زنجبیل پوره شده، لیمو، آب، برگ نعنا است که می توانید مخلوط این مواد را هر روز میل کنید.

گشنیز

گشنیز یک داروی طبیعی عالی برای رفع نفخ معده است.

بادام

بادام با داشتن فیبر بالا به شما احساس پر بودن معده را القا می کند بنابراین پرخوری نخواهید کرد. ۶ الی ۸ عدد بادام را شب در آب خیسانده و صبح با معده خالی نوش جان کنید تا نتایج عالی را در بدن تان مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آب کردن چربی پهلوآب کردن چربی پهلو | آب کردن شکم و پهلو | آب كردن شكم | آب کردن چربی های دور کمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *