وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

استفاده از مهمانان در روابط نامشروع *روابط نامشروع

استفاده از مهمانان در روابط نامشروع *روابط نامشروع

دراین گزارش ها ذکر شده است که علاوه بر اقدام به این نوع بهره کشی ها توسط هم نژادهای قربانیان ، مردان سفید پوست نیز در این نوع حملات دخالت زیادی دارند .

به گزارش جام فرهنگی به نقل از شفقنا، خبرگزاری الجزیره اعلام کرد: گزارش هایی بسیار زیادی از استثمار جنسی دختران مسلمان و آسیایی در بریتانیا می رسد.

یکی از نگران کننده ترین این گزارش ها ، بهره کشی جنسی از یک دختر 12 ساله پاکستانی الاصل است که همراه با نوشاندن الکل و همچنین تهدید مکرر برای انتشار تصاویر رابطه بوده است .

این نمونه و همچنین نمونه های فراوان دیگر نشان می دهد که مقامات بریتانیایی چه اندازه در حمایت از دختران آسیایی و بویژه مسلمان ناتوان بوده اند .

بنا بر این گزارش تعدادی از این گونه تجاوزهای دسته جمعی و همچنین بهره کشی های متعدد جنسی توسط هم نژادهای قربانیان صورت می گیرد که براین اساس مقامات انگلیسی نتوانسته اند با آن مقابله کنند .

بنا برگزارش شبکه زنان مسلمان انگلیسی ، آنها به شدت از دولت انگلیس خواسته اند که با این گونه حملات وبهره کشی ها مقابله کند . گزارش دیگری که در سال 2011 توسط دولت انگلستان منتشر شد نشان می داد که بین بازه زمان آگوست 2010 تا اکتبر 2011 تعداد 2409 کودک و نوجوان توسط گروه های متجاوز مورد بهره کشی و آزار جنسی قرار گرفته اند و 16500 کودک دیگر نیز درخطر قرار دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *