وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

افزایش عملکرد بدن با بادام | Almond

almond
افزایش عملکرد بدن با بادام | Almond

محققان در یک مطالعه جدید دریافتند ورزشکارانی که به مدت 4 هفته هر روز 75 گرم بادام می‌خورند به طور قابل توجهی در عملکرد آنان تاثیر می‌گذارد.

آنان این تحقیقات را بر روی 8 دوچرخه‌ سوار انجام دادند و مشاهده کردند دوچرخه سواران با خوردن روزانه بادام مسافت بیشتری را توانستند طی کنند؛ آن‌ها توانستند به جای 20.2 کیلومتر 21.9 کیلومتر را طی کنند؛ در مقابل دوچرخه سوارانی که بیسکوئیت سرشار از کربوهیدرات خورده بودند به جای 20.2 کیلومتر 20.8 کیلومتر را طی کردند.

علاوه بر این پس از ورزش، سطح گلوکز خون شرکت کنندگان بالاتر رفت و می‌تواند مقدار قابل توجهی از ذخیره کربوهیدرات‌ها به چربی سوزی کمک ‌کند.

نتایج نشان دادند بادام مقدار زیادی ویتامین E و آنتی اکسیدان‌های بالایی نسبت به بیسکوئیت دارد؛ به همین منظور محققان به ورزشکاران برای یک میان وعده بیسکوئیت که سرشار از کربوهیدرات بود و معمولا آن‌ها مصرف می‌کردند دادند.

یک میان وعده مناسب برای ورزشکاران ضروری است زیرا می‌تواند مواد مغذی ضروری که طی ورزش از دست رفته را فراهم کند.

چند دانه بادام به مقدار 30 گرم 170 کالری را فراهم می‌کند و دارای مواد مغذی ضروری در رژیم غذایی است؛ در واقع غنی از فیبر، ویتامین B و کلسیم است و در آماده سازی بدن برای ورزشکاران مفید است؛ بنابراین باید ورزشکاران روزانه بادام بخورند زیرا یک منبع طبیعی پروتئین و ماده مغذی است که منجر به بهبود عضلات می‌شود.

30 گرم بادام حاوی 15 ماده مغذی ضروری است و 65% از ویتامین‌های روزانه که بدن نیاز دارد را پوشش می‌دهد و همیشه در دسترس است؛ علاوه بر این ترد و خوشمزه است و عطر و طعم طبیعی دارد.

همیشه 30 تا 60 دقیقه قبل از ورزش حتما بادام بخورید، در ضمن الزامی است قبل و بعد از ورزش آب بنوشید.

منبع : به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از فارس

بازنشر » berroz.com

افزایش عملکرد بدن با بادام | Almond

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *