وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شکلات + فلفل قرمز = افزایش میل جنسی

شکلات + فلفل قرمز = افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی

برای داشتن یک جامعه سالم در وهله اول نیازمند بودن آرامش در خانواده هاست. چرا که یک جامعه پیشرفته و منظم بدون حضور آرامش در روابط خانواده‌ها امکان پذیر نمی‌باشد. ازدواج یکی از راه‌های به آرامش رسیدن زن و مرد است که بیشتر علت‌های طلاق ناشی از عدم اطلاعات لازم در روابط جنسی و رضایت جنسی بین زن و مرد است. در این مطلب به راه های افزایش میل جنسی پرداخته ایم.

افزایش میل جنسی با شکلات تلخ

شکلات به خوراکی‌های گرفته شده از کاکائو گفته می شود. شکلات هر چه تیره تر باشد خالص تر است. شکلات‌ها از ۱۰٪ (شکلات سفید) تا ۹۹٪ (دارک چاکلیت یا شکلات تلخ) درجه‌بندی می‌شوند.

افزایش میل جنسی

شکلات سرشار از منابع مفید برای بدن است. از جمله یکی از فواید شکلات افزایش سطح سروتونین و دوپامین در مغز است. سروتونین و دوپامین باعث خوشحالی و کاهش استرس می‌شوند. در واقع داشتن خلق‌و‌خوی خوب یکی از خواص شکلات است.

شکلات تلخ باع افزایش گردش خون در سرخرگ ها می شود و خون به همه نقاط بدن می رسد و باعث افزایش میل جنسی می شود.

افزایش میل جنسی با فلفل قرمز

فواید فلفل قرمز بسیار زیاد است. این ماده خوراکی از آمریکا می‌آید و در سراسر جهان برای مصارف خوراکی و پزشکی کاشت می‌شود.

این ماده خوراکی هرچه قرمزتر و تنذتر باشد به این معنی است که از کیفیت بهتری برخوردار است. زمانی که فلفل تند و قرمز مصرف می‌کنیم متابولسم و سوخت و ساز بدنمان افزایش یافته و بدن به ترشح اندورفین تحریک می‌شود. این روند موجب بالا رفتن ضربان قلب, افزایش حجم لب‌ها و تعریق بیشتر بدن می‌شود. همه ی این اتفاقات به شما کمک می‌کند رابطه جنسی بهتری داشته و از کیفیت عملکردتان لذت ببرید.

گردآوری و بازنشر : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *