وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

افشای رابطه اولاند با هنرپیشه زن +عکس

افشای رابطه اولاند با هنرپیشه زن,رابطه جنسی با هنر پیشه زن مشهور,روابط جنسی,فرانسوا اولاند,ژولی گایت,نشریه اکسپرس,سگولن رویال,والری تریرویلر,روابط غیراخلاقی
رابطه جنسی با هنر پیشه زن مشهور

یکی از نشریات فرانسه از روابط رئیس جمهور این کشور با یکی از هنرپیشه های زن پرده برداشت.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: نشریه فرانسوی «کلوزر» نوشت که «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور این کشور با یکی از هنرپیشه های زن این کشور به نام «ژولی گایت» رابطه دارد و این نشریه در این زمینه تصاویری نیز در اختیار دارد.

پایگاه اینترنتی کلوزر امروز در نسخه ای قابل چاپ در 7 صفحه موضوع ارتباط رئیس جمهور 59 ساله و تصاویر وی با گایت پرداخته است.

اولاند با محکوم کردن چنین اقدامی آن را نقض حریم خصوصی خود دانست و خواستار اقدام قانونی در واکنش به انتشار این تصاویر شد و گفت که از این مجله شکایت خواهد کرد.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت که مانند هر شهروند دیگری حق (زندگی) خصوصی دارد.

اولاند در بیانیه ای شخصی به اقدام قانونی احتمالی درباره نشریه کلوزر اشاره کرده است. با این حال هیچگونه اتهام در زمینه خود را رد نکرده است.

این در حالی است که چندین ماه درباره اولاند شایعاتی مطرح شده بود و بلافاصله پس از افشاگری کلوزر، چنین پایگاه اینترنتی این خبر را منتشر کردند.

در اخبار منتشر شده آمده است که اولاند به صورت مرتبط به پاریس می رفت تا با معشوقه 41 ساله خود وقت بگذراند.

نشریه «اکسپرس» نیز ماه گذشته نوشته بود که سرویس امنیتی کاخ ریاست جمهوری فرانسه درباره غیبت های ناگهانی وی، ابراز نگرانی کرده است. این نگرانی زمانی تشدید می شد که اولاند فقط با همراهی یک محافظ راهی آپارتمان این زن می شد و این محافظ نیز با خود شیرینی رولت می آورد.

اولاند پس از جدایی از «سگولن رویال» سیاستمدار سوسیالیست و در شرایطی که 4 فرزند داشت، با «والری تریرویلر» خبرنگار زندگی می‌کند.

گایت که هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت است و 2 فرزند دارد، در سال 2012 در یکی از تبلیغات ریاست جمهوری اولاند حاضر شد و در ماه مارس در پی انتشار شایعاتی درباره خود و اولاند شکایتی تسلیم مقامات قضایی کرد. وی نیز مانند اولاند مدعی شد که پرداختن به ارتباط وی با رئیس جمهور نوعی دخالت در امور شخصی اش محسوب می شود.

در صورت تائید خبر ارتباط اولاند با گایت، رئیس جمهور با موجی از انتقاد مواجه خواهد شد.

البته این نخستین بار نیست که روابط غیراخلاقی روسای جمهور فرانسه افشا می شود. اخباری درباره «ژاک شیراک» و «فرانسوا میتران» روسای جمهور اسبق فرانسه منتشر شده بود.

منبع : به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه

بازنشر » berroz.com

افشای رابطه اولاند با هنرپیشه زن,رابطه جنسی با هنر پیشه زن مشهور,روابط جنسی,فرانسوا اولاند,ژولی گایت,نشریه اکسپرس,سگولن رویال,والری تریرویلر,روابط غیراخلاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *