وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بازخوانی سخنان محمود احمدی نژاد درباره عملکرد دولت ( دزد و متخلف ترین دولت تاریخ ایران ! )

Mahmoud Ahmadinejad
بازخوانی سخنان محمود احمدی نژاد درباره عملکرد دولت

محمود احمدی نژاد که این روزها به پایان حیات دولتش نزدیک می شود، دوباره دولت نهم و دهم را آرمانی ترین، مکتبی ترین و پاک ترین دولت تاریخ کشور دانست و گفت: هرگاه با ایمان به خدا، نگاه آرمانی و همبستگی در مسیر اهداف و آرمان ها ایستادگی کرده و تلاش کنیم، برکات خدای متعال نیز نازل خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باور دارم مجموعه‌ای که در دو دولت نهم و دهم گردهم جمع شدند، کسانی بودند که انگیزه‌های اصلی حرکت، زندگی و مسئولیت‌پذیری‌شان تلاش در راه آرمان‌ها بوده است. ‌

رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت و حساسیت شرایط هشت سال گذشته نسبت به دوره‌های قبل گفت: اگرچه در دوره دفاع مقدس شرایط سختی در کشور حاکم بود، ولی وجود جنگ باعث شده بود تا بسیاری از مطالبات و تقاضاهای اجتماعی مردم تحت‌الشعاع آن قرار بگیرد و به همین خاطر فشار کمتری به مجموعه مدیران وارد بود، اما دوره هشت سال اخیر یک دوره استثنایی در تاریخ کشور است. بیش از پنج سال است که اقتصاد جهانی در رکود است و در پنج الی شش سال گذشته نیز تحریم‌های سنگین و بی‌سابقه‌ای علیه ملت ایران اعمال شده است و البته عده‌ای هم از ابتدای تشکیل دولت صف‌آرایی سنگینی تشکیل دادند تا خدمات دولت دیده و مطرح نشود، بی‌تردید کار کردن در چنین شرایطی کاری سخت و دشوار است.

البته این اولین باری نیت که رئیس دولت دهم تمام قد در دفاع از دولت، کابینه و یارانش می ایستد.

سال 90 بود که در بحبوحه انتقادات به سیاست های دولت دهم،در یک کنفرانس خبری، محمود احمدی‌نژاد دولت نهم و دهم را قانونگرا‌ترین دولت‌ها خواند.

بعد از آن هم در مهر ماه سال 90 محمود احمدی‌نژاد مشابه این سخنان را در مصاحبه با خبرنگار سی ان ان تکرار کرد. وی در پاسخ به سوال فرید زکریا، تحلیلگر شبکه سی. ان. ان و سردبیر نیوزویک مبنی بر اینکه شما در جهان به عنوان شخصیتی پاک‌دست و ساده‌زیست شهره هستید، اما اخیرا اتهام فساد مالی به برخی از نزدیکان شما در دولت وارد شده است، گفت: «هیچ کدام از اعضای دولت در هیچ تخلفی دخالتی ندارند و هیچ اتهامی متوجه مجموعه دولت و نزدیکان بنده نیست و همگان خواهند دید که پس از رسیدگی به این موضوع از سوی دستگاه قضایی، هیچ اتهامی به دولت وارد نخواهد بود.»

پس ازان نیز بارها وبارها رئیس دولت دهم از حلقه یارانش که انتقادهای زیادی به آنها وارد بود دفاع کرد و حتی در روز ثبت نام انتخابات یازدهم وی همراه با اسفندیار رحیم مشایی به وزارت کشور رفت و دست او را به عنوان همراه همیشگی اش بالاگرفت و گفت: احمدی نژاد مشایی است و مشایی احمدی نژاد است.

سوالی که در این میان محمود احمدی نژاد هرگز پاسخی به آن نداد و هر بار با مطرح کردن این نوع اظهارات از ان طفره رفت اما این استکه چطوربا این همه تلاش شبانه روزی دولتی ها و عملکرد مثبت دولت دهم، چرخ های تولید متوقف شد، تورم بالارفت، تحریم ها که ابتدا تنها کاغذ پاره بودبه یکباره تاثیرگذارشد و گرانی گلایه مردم را بلند کرد؟

منبع : پارسینه
گردآوری و بازنشر » berroz.com

بازخوانی سخنان محمود احمدی نژاد درباره عملکرد دولت ( دزد و متخلف ترین دولت تاریخ ایران ! )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *