وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

کار بی شرمانه بازیکنان کره جنوبی در بازی با ایران، اتفاق مهم فوتبال جهان شد!

World Soccer
کار بی شرمانه بازیکنان کره جنوبی در بازی با ایران، اتفاق مهم فوتبال جهان شد!

مجله معتبر ورلدساکر در جدیدترین شماره خود به بررسی چند اتفاق مهم در فوتبال جهان از جمله بازی ایران و کره جنوبی به عنوان یکی از اتفاق های مهم در یک ماه گذشته پرداخت.
مجله معتبر ورلد ساکر در بررسی اتفاقات مهم فوتبالی در ماه گذشته درباره بازی ایران و کره جنوبی با “شروم آور” خواندن رفتار کره‌ای ها نوشت: فدراسیون فوتبال ایران به طور رسمی از فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای حوادث رخ داده پس از بازی دو تیم به فیفا شکایت کرد.

تیم ملی ایران در آن دیدار موفق شد با نتیجه یک بر صفر کره جنوبی را شکست دهد و به جام جهانی صعود کند. پس از آن دیدار زمانی که بازیکنان ایرانی مشغول خوشحالی به خاطر صعود به جام جهانی بودند یکی از بازیکنان کره‌ای به بازیکن ایرانی حمله کرد و با مشت به صورت او کوبید و همزمان هواداران میزبان با پرتاب بطری اعتراض خودشان را به تیم ملی فوتبال ایران اعلام کردند.

فیلم های پس از بازی ایران و کره جنوبی نشان می دهند که هواداران کره ای با پرتاب بطری های فراوان مانع از جشن خوشحالی تیم ایران شدند. در این اتفاق ها محمدرضا خانزاده مدافع تیم ملی ایران بر اساس پرتاب بطری به سر او مصدوم شد و همین طور اعضای نیمکت نشین تیم کره جنوبی نیز با مشت به سوشا مکانی دروازه بان تیم ملی ایران حمله کردند. همزمان در حالی که بازیکنان کره ای با کار شرم آور خود باعث به وجود آمدن صحنه های ناخوشایند پس از بازی شدند، کارلوس کی روش مربی پرتغالی تیم ملی ایران با یک حرکت تحریک آمیز به سمت سرمربی کره رفت و به ابراز خوشحالی از پیروزی ایران پرداخت. حرکتی که کره ی ها معتقد هستند باعث به وجود آمدن خشونت در پایان بازی دو تیم شد.

بازی ایران و کره جنوبی پیش از شروع مسابقه برای مربیان دو تیم شروع شده بود، به طوری که چوی کونگ هائه، سرمربی کره قول داده بود تا انتقام شکست بازی رفت را بگیرد و باعث شود ایران به جام جهانی صعود نکند و یکی از بازیکنان کره جنوبی نیز گفته بود که کاری می‌کنم تا جواد نکونام خون گریه کند. در ادامه سایت ورلد ساکر به انتقال کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید، رفتن لورن بلان سرمربی سابق تیم ملی فرانسه به پاری‌ سن ژرمن و دزدیده شدن پول از اردوی تیم ملی اسپانیا در برزیل، تبانی در فوتبال ایتالیا و بازجویی از 41 تیم باشگاهی این کشور، جنجال ها بر سر انتقال ادینسون کاوانی از ناپولی و یک تیم دیگر و معارفه رسمی پپ گواردیولا در بایرن مونیخ به عنوان اتفاق‌های مهم فوتبال در یک ماه گذشته اشاره کرده است.

منبع : ایسنا
گردآوری و بازنشر » berroz.com

کار بی شرمانه بازیکنان کره جنوبی در بازی با ایران، اتفاق مهم فوتبال جهان شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *