وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

زندگینامه و بیوگرافی جاستین بیبر – Justin Bieber

زندگینامه و بیوگرافی جاستین بیبر – Justin Bieber

بیوگرافی جاستین بیبر

جاستین بیبر خواننده‌ای جوان و نوظهور است که در مدت اندکی آوازه جهانی پیدا کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با این خواننده جوان بیشتر آشنا کنیم. بیوگرافی جاستین بیبر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیوگرافی جاستین بیبر

  • نام اصلی : جاستین دِرو بیبر
  • نام مستعار : جِی بی
  • تاریخ تولد : 1 مارس 1994 – 10 اسفند 1372 (23 ساله)
  • ملیت : کانادا
  • سبک‌ها : پاپ – آراندبی – تین پاپ
  • سازهای آواز : گیتارکیبوردترومپتپیانودرام
  • سال‌های فعالیت : از سال 2008 تا اکنون

تولد جاستین و قبل از خوانندگی

جاستین دِرو بیبر (Justin Drew Bieber) که در تاریخ 1 مارس 1994 در لندن انتاریو متولد شده است و در شهر استرت فورد, انتاریو بزرگ شد.

جاستین بیبر خواننده, آهنگ‌ساز, ترانه‌سرا, نوازنده, بازیگر و سرگرمی ساز اهل کانادا می‌باشد. پدربزرگ پدری جاستین اهل آلمان بود که مدت‌ها قیل به کانادا مهاجرت کرده بود. مادرش پتی مالت فرانسه-کانادایی تبار است. پتی مالت زمانی که 18 ساله بود جاستین را باردار شد. زمانی که جاستین تنها دو سال داشت پدرش جرمی بیبر به دلیل ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و جاستین توسط مادرش به تنهایی بزرگ شد و با درآمد ناچیزی که از کارش بدست می‌آورد پسرش را بزرگ کرد. مادرش در زمانی که جاستین بزرگ می‌شد, به او نحوه نواختن ترومپت, درام و گیتار را آموخت. در اوایل سال 2007 که جاستین فقط 12 سال داشت, در مسابقه‌ای محلی در شهر استرت فورد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام so sick را خواند و رتبه دوم را بدست آورد. سپس مادرش فیلم‌هایی از این مسابقه جاستین را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان ببینند. پتی که علاقه مردم به کارهای پسرش را دید شروع کرد به گذاشتن فیلم‌های جدیدی از جاستین در یوتوب. اینقدر به کارش ادامه داد تا بازدید از ویدیوهای پسرش به 10 میلیون نفر رسید.

سال 2008 و آغاز فعالیت جاستین بیبر

بیوگرافی جاستین بیبر

بعد از محبوب شدن ویدیوهای جاستین در یوتوب, اسکوتر براون بصورت تصادفی یکی از ویدیوهای بیبر را می‌بیند. او که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود, تمام ویدیوهای جاستین را در مسابقه مدرسه تماشا می‌کند و در نتیجه با پتی مالت تماس می‌گیرد و پیرامون استعداد بیبر با صحبت می‌کند. مادر جاستین بیبر در ابتدا علاقه ای به سوپراستار شدن پسرش نشان نمیداد تا اینکه براون بعد از مدتی رضایت او را جلب کرد و از وی درخواست کرد تا جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد. یک هفته‌ی بعد اسکوتر براون “Scooter Braun“, جاستین را با آشر, خواننده معروف پاپ و گروه آر اند بی آشنا کرد. بدین ترتیب بود که جاستین به گروه موسیقی ریموند و براون ( گروه موسیقی آشر ریموند و اسکوتر براون) که به اختصار “آر اند بی” خوانده می‌شد ملحق شد. در اکتبر سال 2008 جاستین بیبر قراردادش را با کمپانی آیلند رکوردز امضا کرد و براون مدیر برنامه های او شد. در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا مهاجرت کرد. بیوگرافی جاستین بیبر

بیوگرافی جاستین بیبر

سال 2009 آلبوم دنیای من

در ماه ژوئیه 2009 اولین تک آهنگ بیبر با نام “یک بار” در رادیو پخش شد که این آهنگ توانست در جدول 100 اثر برتر کانادا رتبه 12 و در جدول 100 اثر برتر بیلبورد رتبه 17 را بدست بیاورد. اولین اثر بیبر با نام “دنیای من” که یک آلبوم چند آهنگه بود در 17 نوامبر 2009 روانه بازار شد. این اثر در بیلبورد به رتبه 6 دست یافت و در کمتر از یک سال توانست یک میلیون فروش کند. سه تک آهنگ (مرا دوست بدار – دختر محبوب – یک دختر تنها) در جدول 100 آهنگ داغ بیلبورد جزء 40 اثر برتر شدند.

جاستین بیبر در 20 دسامبر 2009 آهنگ “روزی در کریسمس” را به مناسبت کریسمس برای باراک اوباما و همسرش میشل, در کاخ سفید اجرا کرد.

بیوگرافی جاستین بیبر

سال 2010 آلبوم دنیای من 2.0 – بیوگرافی جاستین بیبر

آلبوم دنیای من 2.0 (My World 2.0) نام قسمت دوم اولین آلبوم جاستین بیبر است. این آلبوم اولین /آلبوم استودیویی جاستین است که در تاریخ 19 مارس 2010 مطابق با 28 اسفند 1388 منتشر شد و همچنین قسمت دوم اولین آلبوم او با نام دنیای من است که در 17 نوامبر 2009 یعنی 26 آبان 1388 منتشر شد.

بیوگرافی جاستین بیبر

آلبوم دنیای من 2.0 بعد از انتشار در صدر جدول بیلبورد 200 فرار گرفت و با فروش 383 هزار نسخه, جاستین بیبر را به جوان‌ترین خواننده مرد تک‌خوان از سال 1963 بدل کند که آلبومش توانسته در صدر جدول بیلبورد 200 قرار بگیرد.

این آلبوم تا امروز 2/488/000 نسخه از آن در آمریکا به فروش رسیده است. از فروش جهانی هم 4 میلیون و 800  هزار نسخه بوده است.

جاستین بیبر پس از این آلبوم اولین تور خود را با نام دنیای من اجرا کرد.

بیوگرافی جاستین بیبر

سال 2011 فیلم سه بعدیهرگز نگو هرگزو آلبومزیر درخت دارواش

فیلم سه بعدی “هرگز نگو هرگز” به کارگردانی جون چو, کارگردان فیلم “Step Up 3D” در تاریخ فوریه 2011 اکران شد و توانست رکورد فیلم “این آخرش است” مایکل جکسون در سال 2009 را در میزان فروش در کشور آمریکا بشکند و به پرفروش ترین فیلممم موزیکال, کنسرتی و مستند آمریکا تبدیل شود.

  • جاستین در سال 2011 از طرف مجله تایمز به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار سال انتخاب شد.
  • او در تاریخ مه 2011 , 6 جایزه ی بیلبورد را از آن خود کرد که در این مراسم بیبر و امینم هرکدام با 6 جایزه, بیشترین تعداد جایزه را از آن خود کردند.
  • بیبر در تاریخ ژوئن 2011 از طرف مجله فوربس به عنوان دومین فرد ثروتمند مشهور زیر 30 سال در 12 ماه گذشته انتخاب شد. او در فهرست مجله فوربس جوان ترین ستاره موسیقی بود و بر اساس بررسی های این مجله دستمزد بیبر در 12 ماه گذشته 53 میلیون دلار بوده است.
  • از این زمان به بعد رابطه عاشقانه اش با سلنا گومز شروع شد که این رابطه تا مدت ها از سوی جاستین بیبر و سلنا گومز تکذیب می‌شد.

بیوگرافی جاستین بیبر

دومین آلبوم استودیویی جاستین با نام “زیر درخت دارواش” در تاریخ 11 نوامبر 2011 یعنی 10 آبان 1390 به بازار عرضه شد. در هفته اول در رتبه 1 جدول بیلبورد 200 قرار گرفت و موجب شد تا بیبر به جوان ترین خواننده تاریخ تبدیل شود که آلبوم کریسمسش در جدول آمریکا شماره یک می‌شود. رکورد قبلی مربوط می‌شد به آلبوم کریسمسِ الویس پریسلی که در سال 1957 و در 24 سالگیش منتشر شد. این سومین آلبوم بیبر است که در جدول بیلبورد 200 شماره یک می‌شود. جاستین با این آلبوم به اولین خواننده ای تبدیل شد که قبل از 18 سالگیش  , 3 آلبوم شماره یک در جدول بیلبورد 200 دارد. (آلبوم دنیای من 2.0 – آلبوم ریمیکس هرگز نگو هرگز و آلبوم زیر درخت دارواش)

سال 2012 آلبوم باور – بیوگرافی جاستین بیبر

در اواخر بهار 2012 چهرمین آلبوم استودیویی جاستین به نام “باور” به بازار عرضه شد. این آلبوم رتبه یک بیلبورد 200 را کسب نمود و به چهارمین آلبوم شماره یک بیبر در این جدول تبدیل شد.

تور “باور” نیز به منظور تبلیغ این آلبوم در سپتامبر 2012 شروع شد. بیبر در تاریخ نوامبر 2012 در مراسم جایزه موسیقی آمریکا برنده سه جایزه شد که یکی از آنها جایزه ی بهترین هنرمند سال بود که کسب نمود. کتی پری و ریانا از جمله نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

بیوگرافی جاستین بیبر

  • جاستین در پایان ماه نوامبر مصاحبه ای با “اپرا وینفری” انجام داد. اپرا این مصاحبه را بزرگترین مصاحبه اش از زمان مصاحبه با مایکل جکسون در سال 1993 قلمداد کرد و گفت : هرگز ستاره ای مانند بیبر روی زمین نبوده است زیرا بیبر در مدتی کوتاه از طریق توییتر, فیسبوک و رسانه های جمعی به شهرت بسیار رسید و ” محصول رسانه های جمعی است”. اپرا بیبر را مانند جکسون و بیتلز و الویس پریسلی “پدیده دوران معاصر” و دارای میلیون ها هوادار توصیف کرد.
  • جاستین بیبر در همین ماه از استیفن هارپر نخست وزیر کانادا, مدال “ملکه الیزابت دوم” را که به مناسبت شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلستان ساخته شده بود را دریافت کرد.
  • وب گاه توییتر در پایان سال 2012 اعلام کرد که توییت جاستین بیبر در گرامیداشت مرگ الینا روث, کودک شش ساله ای که به سرطان مغز مبتلا بود, بیشترین بازتوییت را بعد از توییت باراک اوباما پس از پیروزی در انتخابات داشته است.
  • در تاریخ 7 می 2013 دیوین کاپلند از جاستین و آشر بخاطر کپی برداری غیرقانونی در ترانه “کسی برای دوست داشتن” شکایت کرد. بیوگرافی جاستین بیبر

سال 2015 آلبوم هدف

تک آهنگ “منظورت چیه؟” در 28 آگوست 2015 به سبک های تین پاپ, موسیقی رقص الکترونیک و آراندبی از جاستین بیبر منتشر شد. “منظورت چیه” اولین تک آهنگ از چهارمین آلبوم استودیویی بیبر بنام “هدف”  است که در 13 نوامبر 2015 یعنی 22 آبان 1394 منتشر شد. این تک آهنگ توانست به اولین آهنگ بیبر تبدیل شود که در فهرست 100 آهنگ داغ بیلبورد, توانست رتبه یک را کسب کند. و همین باعث شد تا رکورد جوانترین هنرمند مرد را که توانسته در بیلبورد رتبه یک را بدست بیاورد در رکوردهای گینس کسب کند. ب

بیوگرافی جاستین بیبریوگرافی جاستین بیبر

دومین تک آهنگ بیبر بنام “تاسف” در 22 اکتبر از آلبوم “هدف” عرضه شد و توانست در 11 ژانویه 2016 پس از 8 هفته حضور در جایگاه دوم پس از ترانه “سلام” از ادل, رتبه اول را در 100 آهنگ داغ بیلبورد بدست آورد. “تاسف” دومین آهنگ از بیبر بود که به رتبه اول این جدول دست پیدا کرد.

سومین تک آهنگ از آلبوم “هدف” بنام “خودت را دوست داشته باش” نیز جایگاه اول را در آمریکا بدست آورد و جاستین بیبر به اولین هنرمند مرد تقریبا یک دهه تبدیل شد که سه آهنگ از یک آلبومش, رتبه یک را بدست آوردند.

تاثیر شبکه های اجتماعی در موفقیت جاستین بیبر

روزنامه آبزرور که در انگلستان منتشر می‌شود، در یک گزارش از بیبر اعلام کرده است که جاستین بیبر در بین جوامع مجازی، خیلی بیشتر از افرادی چون، دالایی لاما و اوباما است.
جن هافمن از روزنامه نیویورک تایمز گفته است : حساب کاربری بیبر در یوتوب یکی از تاثیرات این خواننده در جوامع مجازی است. قبل از اینکه بیبر اولین آلبوم خود “دنیای من” را به بازار عرضه کند، حساب توییترش تا اواسط ماه نوامبر 2009 میلیون ها بازدید داشته است. جاستین این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. اولین کاری که او اجام داد، گذاشتن ویدیوهای بیشتر از بیبر در یوتوب بود تا رتبه جاستین در یوتوب بالاتر برود. بیوگرافی جاستین بیبر

بیبر همچنان ویدیوهای جدید را در همان حساب کاربری بارگذاری می‌کرد و حساب کاربری دیگری نیز راه اندازی کرد و در آن بصورت مرتب با طرفدارانش ارتباط برقرار کرد. این حساب بیبر، تا ماه نوامبر 2010 ، شش میلیون دنبال کننده را جذب کرد. در حال حاضر نیز روزانه بطور متوسط 24 هزار دنبال کننده به این حساب می پیوندند. این دو حساب کاربری نقش مهم و اساسی در شناساندن بیبر و فروش ترانه هایش ایفا کرده اند. به صورتی که موزیک ویدیوی ترانه “یک بار” پس از بارگذاری در یوتوب به سرعت به فروش رفت. بیوگرافی جاستین بیبر

گرایشات مذهبی جاستین بیبر

او یک مسیحی است.
” من مذهبی نیستم. من یک روحانی ام… باور دارم که یک قدرت بالاتر از هدایت در زندگی همه ما وجود دارد. من برای اینکه دعاهایم تایید شود به کلیسا نمی‌روم و با بصورت خصوصی و تمرکز بر دعا کردن, با خدا صحبت می‌کنم… ما آدم های مذهبی زیادی داریم. سعی ندارم به آنها توهین کنم اما فکر می‌کنم آنها گم شده‌اند و فقط به کلیسا میروند… ولی برای من اینطور نیست. من به کلیسا نمی‌روم و بجای آن تمرکز بر دعا کردن می‌کنم. مردم می‌توانند بگویند : اگر تو به کلیسا نمی‌روی پس مسیحی نیستی… اما هستم. من با او حرف می‌زنم.

  • جاستین بیبر در اواخر سال 2011 عکس مسیح را بر روی پای چپش خالکوبی کرد.
  • مدیر برنامه های او اسکوتر براون و کسی که اولین یار استعداد بیبر را در اینترنت کشف و او را به دنیای حرفه ای موسیقی وارد نمود در مصاحبه با روزنامه هاآرتص, نخستین بار پرده از گرایش های یهودی بیبر برداشت.
  • پس از سفرش به اسرائیل در ماه آوریل 2011 بدنبال تور “دنیای من”, شایعه پیوند او با یهودیت بزرگ تر شد.
  • بیبر پس از شرکت در مراسم عروسی دان کیتر (گیتاریست یهودی گروهش) در تورنتو یهودی بودن وی قوت بیشتری گرفت, در آن مراسم جاستین با کلاه کیپا (کلاه سنتی یهودیان) در مراسم شرکت نمود تا به ریشه های یهودی گروهش احترام بگذارد.
  • همچنین جاستین به همراه پدرش هنگام حضور در اسرائیل بر روی بدن خود خالکوبی ای حک کردند. در این خالکوبی کلمه “یشوا” (عیسی) به حروف عبری نوشته شده است.

بیوگرافی جاستین بیبر

اعتقادات و عقاید – بیوگرافی جاستین بیبر

  • بیبر در فوریه 2011 با مجله رولینگ استون مصاحبه ای انجام  داد. از او سوال شد که آیا معتقد است که انسان تا قبل از ازدواج نباید رابطه جنسی داشته باشد؟ بیبر در پاسخ گفت : من معتقدم که نباید با کسی رابطه جنسی داشت مگر اینکه آن شخص را دوست داشته باشی.
    سپس درباره سقط جنین از او نظرش را پرسیدند که جواب داد : من به این کار اعتقادی ندارم. مثل اینه که یک بچه را بکشی.
    از او درباره سقط جنین ناشی از حاملگی ناخواسته و تجاوز به عنف سوال شد و بیبر جواب داد : من فکر می‌کنم این اتفاق خیلی ناراحت کننده است و نمی‌دونم که جطور برای این کارشون (سقط جنین) این دلیل (حاملگی ناخواسته) رو میارن. من تاحالا در این موقعیت قرار نگرفتم پس نمی‌تونم قضاوت کنم.
  • زمانی که از بیبر درمورد استفاده از صحنه‌های جنسی و س ک س ی در موزیک ویدیوها سوال شد, از این کار ابراز ناراحتی کرد و گفت : من می‌خواهم راه مایکل جکسون را دنبال کنم. همیشه فقط یک مایکل جکسون وجود دارد. او همه چیز را درست انجام می‌داد. آهنگ‌های مایکل جکسون احمقانه و خارج از خطوط وی نبودند. هر فردی دوست دارد تا در جایگاهی که مایکل جکسون قرار گرفت, قرار گیرد و در همان سطح و منزلت. من هم همین را دوست دارم. معتقد نیستم و دوست ندارم که خیلی زود بزرگ شوم. خیلی از مردم این را می‌خواهند اما اشتباه می‌کنند… این تاثیر بیبر از جکسون, در رفتار و آثار او نیز بسیار مشخص و مشهود است. بطوری که تلویزیون ABC جاستین را “مایکل جکسون فردا” نامیده است. در اکثر آثار بیر نشانه هایی از جکسون هست; مانند ترانه‌های “دعا – بزرگتر – اولین رقص” و نیز در موزیک ویدیوی “عزیزم” … حتی حرکات رقص و نوع اجرای کنسرت‌های جاستین بیبر و رفتار و پوشش نیز شبیه به جکسون است. بیوگرافی جاستین بیبر
  • او هوادار سیاست‌های اوباما است ولی می‌گوید که علاقه ای ندارد که ساکن آمریکا و شهروند آمریکایی باشد. بیبر زادگاهش کانادا را بدین گونه توصیف می‌کند : “بهترین کشور دنیا” به دلیل میزان بالای سلامتی و امنیت در کشورش. بیوگرافی جاستین بیبر

دانلود فول آلبوم جاستین بیبرFull Album Justin Bieber

برای دانلود تمام اهنگ های جاستین بیبر کلیک کنید

گردآوری : وب سایت بروزعکس و مطالب هنرمندان

مطالب پیشنهادی

گردآوری : berroz.com

بیوگرافی جاستین بیبرزندگینامه جاستین بیبرآلبوم های جاستین بیبرآهنگ های جاستین بیبرمادر جاستین بیبرپدر جاستین بیبرپدر و مادر جاستین بیبر – آلبوم دنیای من از جاستین بیبر – آلبوم هدف از جاستین بیبر – دانلود آلبوم Never Say Neverدانلود آلبوم My World 2.0دانلود آلبوم My Worlds Acousticدانلود آلبوم Journalsدانلود آلبوم Believe Acoustic EPدانلود آلبوم My World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *