وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تجاوز زوری به یک دختر ۵ ساله دیگر در هند

india_rap-e_victim-size.xxlarge.promo
تجاوز زوری به یک دختر ۵ ساله دیگر در هند

در تازه ترین حادثه از زنجیره جرائم جنسی در پایتخت هند، پلیس این کشور مردی 20 ساله را به اتهام تجاوز به یک کودک 5 ساله دیگر دستگیر کرده است.

جایسوال، معاون اداره پلیس دهلی جنوبی گفت این مرد به منزل این دختربچه حمله کرده و وی را مورد آزار جنسی قرار داده است. به گفته این افسر پلیس، این مرد 20 ساله که «ویجی» نام دارد به اتهام تجاوز جنسی و رابطه جنسی غیرطبیعی بازداشت شده است.

بنا به گزارش روزنامه وال‌استریت ژورنال، دختری که مورد آزار جنسی قرار گرفته به بیمارستانی دولتی در دهلی منتقل شده و شرایط وی از لحاظ پزشکی «پایدار» است. حدود سه هفته پیش هم تجاوز به یک دختر 5 ساله در دهلی‌نو تظاهراتی در سر تا سر این کشور در اعتراض به ناتوانی دولتمردان هندی برای مقابله با ارتکاب جرم علیه زنان و دختران به راه انداخت.

اعتراضات هند به این موضوع در ماه دسامبر سال گذشته به اوج رسید که یک گروه تبهکار به دختری 23 ساله که سوار اتوبوسی در دهلی نو بود تجاوز کردند.

این تجاوز گروهی که در روز 16 دسامبر صورت گرفته بود به قدری خشونت آمیز بود که این دختر دانشجوی رشته فیزیوتراپی بر اثر شدت جراحات وارده دو هفته بعدتر در بیمارستان جان باخت.

منبع : به گزارش خبرگزاری فارس

بازنشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *