وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تجاوز سه پسر به دختر جوان جانش را گرفت …

Assault - iranian
تجاوز سه پسر به دختر جوان جانش را گرفت

متهمان همگی در مرحله بازپرسی به جرم خود اقرار کرده و گفته ​اند پرستو را مورد آزار جنسی قرار داده اند. متهمان مدعی هستند قصد قتل نداشتند، اما عمل آنها کشنده بود.

پرونده مرگ مرموز دختر جوانی به نام پرستو که جسدش کنار بزرگراهی در تهران پیدا شد، دو هفته قبل در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد. این پرونده سه متهم مرد دارد. یکی از آنها به نام پرهام با این دختر دوست بود و به وی موادمخدر تزریق کرد. دو متهم دیگر به نام‌های سعید و صدرا این دختر را مورد آزار قرار دادند. این دو اتهام تعرض را می​پذیرند و می​گویند توضیح بیشتری دراین باره ندارند.

نماینده دادستان تهران که از کیفرخواست دفاع کرده است، می گوید: این پرونده مربوط به قتل دختری جوان به نام پرستوست که بعد از تزریق مواد توسط پرهام به کنار اتوبانی در تهران منتقل و بعد توسط دو جوان ربوده شد و مورد آزار قرار گرفت. این دختر به دلیل تزریق بیش از حد مواد جان خود را از دست داده است.

زمانی که پدر پرستو اعلام کرد فرزندش گم شده است هیچ مدرکی که نشان دهد چه کسانی در این قتل نقش داشته اند، وجود نداشت تا این که پدر مقتول از طریق تماس هایی که با دخترش گرفته شده بود، سرنخی را به ماموران داد. پلیس در ردیابی هایی که انجام داد، متوجه شد علاوه بر پرهام که به پرستو مواد تزریق کرده، متهمان دیگری هم در این پرونده نقش دارند.بنابراین پلیس آنها را شناسایی کرد و متهمان بازداشت شدند. آنها به قتل اعتراف کردند. علاوه بر اعترافات متهمان مدارک دیگری هم علیه آنها به دست آمد از جمله آثار تعرض روی بدن دختر که آزمایش های پزشکی قانونی نشان داد صدرا و سعید در این ماجرا دخیل بودند.

متهمان همگی در مرحله بازپرسی به جرم خود اقرار کرده و گفته ​اند پرستو را مورد آزار جنسی قرار داده اند. متهمان مدعی هستند قصد قتل نداشتند، اما عمل آنها کشنده بود.

نماینده دادستان درباره این که پرهام مدعی است پرستو خودش از او خواسته تا برایش مواد تزریق کند، می گوید: حتی اگر کسی قصد خودکشی داشته باشد، نباید به او کمک و شرایط را فراهم کرد. عمل پرستو حتی اگر به خواست خودش هم باشد، مجرمانه بوده و پرهام نیز در این ماجرا مجرم است، بنابراین باید با او طبق قانون برخورد کرد. کیفرخواست علیه هر سه متهم صادر شده و ما از دادگاه درخواست مجازات متهمان را کرده ایم و درخصوص میزان مجازات و مجرم بودن متهمان دادگاه باید تصمیم گیری کند.

دخترم زنده می ماند اگر…

پدر پرستو که خودش پزشک است، می گوید اگر دخترش را بموقع به بیمارستان می رساندند حالا او زنده بود، اما متهمان نه تنها دختر جوان را بموقع به بیمارستان نرساندند بلکه او را مورد آزار جنسی هم قرار دادند که این اتفاق برای مقتول بسیار بد بود و شوک ناشی از تعرض هم می تواند علت مرگ او باشد.

این مرد می گوید: وقتی دخترم گم شد همه جا را دنبالش گشتم. ردی از او پیدا نکردم تا این که از اداره پلیس به من خبر دادند، دخترم در پزشکی قانونی است. من خودم پزشک هستم و مدتی در پزشکی قانونی کار کردم و می دانم چنین حرفی یعنی چه.

وقتی به محل رفتم و جسد دخترم را دیدم، آرزوی مرگ می کردم. برای یک پدر چیزی تلخ تر از مرگ فرزندش نیست. وقتی گزارش پزشکی قانونی را خواندم، متوجه شدم دخترم چه زجری را تحمل کرده است. او به خاطر تزریق مواد شرایط بدی داشته و به اصطلاح اوردوز کرده بود. پرهام، دخترم را به گوشه اتوبان رساند و جسم نیمه جانش را آنجا رها کرد.

بعد هم صدرا و سعید دخترم را به باغی بردند و آنجا او را مورد آزار جنسی قرار دادند در حالی که اگر بموقع دخترم را به بیمارستان می رساندند و اگر به من خبر می دادند، حالا دخترم زنده بود.

این مرد درباره اعتیاد دخترش می گوید: من در جریان اعتیاد دخترم بودم، البته او به صورت تفننی مواد استفاده می کرد و اصلا معتاد حرفه ای نبود. او به خاطر اختلالی که داشت با مشکلاتی مواجه بود، اما این به معنای آن نیست که بیماری روانی داشت. دخترم کاملا سالم بود.

او می گوید: در تمام این سال ها سعی کردم خیلی مراقب پرستو باشم تا دچار دردسر نشود و هر کاری به خاطر دخترم کردم البته او کارهایی می کرد و ما اذیت می شدیم، اما دخترم بود و من تحمل می کردم.

پدر مقتول درباره حرف هایی که متهمان در مورد خرید دارو ازسوی دختر جوان گفته بودند، می گوید: قبول دارم دخترم برگه نسخه های مرا برمی داشت و با آن از داروخانه داروی مسکن می گرفت، اما هر چه بود آنها حق نداشتند با دخترم چنین رفتاری بکنند.

این مرد در دلایلش برای شکایت علیه سه پسر جوان می گوید: تزریق وریدی تخصص می خواهد و پرهام تخصص و اجازه این کار را نداشت. او به دخترم مقدار زیادی مواد تزریق کرد که باعث شد او اوردوز کند بعد هم به جای این که دخترم را به بیمارستان برساند او را در حالی که بدحال بود، کنار اتوبان رها کرد.

او می دانست کسی که اوردوز می کند باید به بیمارستان برده شود. اگر فردی در این حالت همان ساعت اول به بیمارستان منتقل شود تا 90 درصد احتمال مداوایش وجود دارد و بعد از آن اگر پنج تا شش ساعت بعد به بیمارستان برسد باز هم احتمال درمان تا 50 درصد وجود دارد، متاسفانه دخترم را نه تنها به بیمارستان نبردند بلکه او را کنار اتوبان رها کردند.

سعید و صدرا وقتی دیدند دخترم بدحال است به جای این که به او کمک کنند و حداقل آنها او را به بیمارستان برسانند آن رفتار را با پرستو کردند. به این ترتیب بدن دخترم دوباره دچار شوک و همین باعث شد او چنین وضعی پیدا کند، بنابراین هر سه نفر در قتل دخترم نقش دارند و درخواست قصاص هر سه نفر را دارم.

جایی که آنها پرستو را رها کردند با بیمارستان 300 متر هم فاصله ندارد، آنها می توانستند دخترم را به بیمارستان برسانند. پرستو دختر خوبی بود، او مستحق مرگ نبود. من در تمام این مدت سعی می کردم به او کمک کنم.

این پزشک در مورد این که دخترش قبل از این دارو مصرف می کرده است، می گوید: من نمی خواهم دخترم را تبرئه کنم و بگویم هیچ مشکلی نداشت. پیش از این هم گفتم دخترم چه مشکلاتی داشت، اما بیمار روانی نبود او فقط دارای اختلال شخصیت بود و به صورت دوره ای دارو مصرف می کرد البته داروها هم خیلی سنگین نبود و دکتر ها وقتی که حال دخترم بد می شد به او دارو می دادند و بعد از مدتی هم آن را قطع می کردند. او دختر بسیار خوبی بود.

خیلی آرمان گرا بود هیچ چیز را خاکستری نمی دید همه چیز را یا سفید می دید یا سیاه. این نوع آرمان گرایی در افرادی که به نوعی اختلال شخصیت مبتلا هستند، وجود دارد. پرستو به خاطر همین مشکلات به سمت مواد می رفت. با این حال من سعی می کردم با روش هایی که بلد بودم، کمکش کنم.

اتهام قتل را قبول ندارم

پرهام می گوید در قتل پرستو نقشی نداشته و پدر پرستو از ناراحتی زیاد دیگران را مقصر می داند.

او می گوید: حدود دو ماه بود که با پرستو آشنا شده بودم. اگر بگویم عاشق این دختر بودم دروغ است، اما از او خوشم می آمد. من خودم هم گاهی مصرف می کردم، اما معتاد حرفه ای نبودم. روز حادثه از من خواست به او مواد تزریق کنم، خودش همه کارهای تزریق را انجام داد و من هم کمکش کردم. این طور نبود که او نخواهد و من به زور به او مواد تزریق کنم.

بعد از تزریق هم حالش خوب بود اصلا دچار تشنج نشده بود. من متوجه مساله ای در او نشدم بعد هم خودش به من گفت او را کنار اتوبان پیاده کنم. تا زمانی که با من بود، حالش بد نبود.

من راضی به مرگ آن دختر نبودم، اگر هم می دانستم آنقدر حالش بد است حتما کاری می کردم، اما این که آن دو نفر دیگر در حق دختر بیچاره چه کرده اند به من ربطی ندارد. آنها وقتی دیدند که حالش بد است، او را به بیمارستان نرساندند و او را مورد تعرض قرار دادند، بنابراین خودشان باید پاسخگو باشند.

منبع : جام جم
گردآوری و بازنشر » berroz.com

تجاوز سه پسر به دختر جوان جانش را گرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *