وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تمرین جهت کنترل انزال و تقویت ماهیچه های لگن

تقویت ماهیچه های لگن

روش اول تحریک و توقف که به شما یاد میدهد چطور زمان انزالتان را تنظیم کنید.: فرد به حالتی شبیه خود ارضایی با دست خودش را تحریک میکند…

 

این مطلب از moshaverjensi2001 برداشته شده است

 

یا از شریک جنسی اش می خواهد که این کار را برایش انجام دهد و درست پیش از رسیدن به انزال توقف میکند ، این کار را برای سه بار انجام می دهد و برای بار چهارم می تواند به انزال برسد.

(برای چند هفته اول با دست خالی و بعد با ژلهای لغزنده کننده این تمرین را انجام بدهید که مقاومت را بالا ببرید).

پس از شروع این تمرینات به مدت 2 تا 3 هفته سعی کنید رابطه جنسی نداشته باشید. اگر به این اصل پایبند باشید نتیجه بسیار بهتری میگیرید چون مغزتان گیج نمی شود که تحریکات مختلفی را دریافت می کند و به هر کدام باید پاسخ خاصی بدهد.

حتما با همسرتان از قبل صحبت کنید که این مسئله باعث کدورت نشود. در ضمن در این مدت ارتباط فیزیکی تان را با هم نگهدارید مثل نوازش کردن و بوسیدن و غیره. بعد از 2 یا 3 هفته میتوانید رابطه را کم کم شروع کنید اما باز هم اول یک یا دو بار به مرحله انزال برسید ولی حرکت را کم کنید یا متوقف کنید و بگذارید حالت تحریک از بین برود و برای بار سوم میتوانید به انزال برسید. در ضمن کشیدن نفس عمیق هم در به تعویق انداختن انزال و کنترل روی زمان آن نقش موثری دارد. این تمرین برای همسرتان ممکن است کمی سخت باشد چون مراحل پیوسته نیست بنابراین حتما قبل از آن با هم صحبت بکنید. بعد از شش ماه این تمرین را بطور پیوسته انجام نتیجه آن را خواهید دید.

تمرین بعدی تمرین ماهیچه های کف لگن است: این تمرین روی ماهیچه هایی کار می کند که مسئول نعوظ و انزال در مردان هستند. برای پیدا کردن آن ها در حین ادرار کردن، ادرار خود را نگاه دارید و سپس رها کنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا این عضله ها را پیدا کنید و بتوانید آنها را کنترل کنید. بعد از شناسایی این ماهیچه ها حتی در حالت عادی هم (در حین دیدن تلویزیون، کار و غیره) می توانید مرتبا آنها را منقبض کرده برای چند ثانیه نگاه دارید و سپس رها کنید.

پس اول مدتی وقت صرف کنید تا این عضلات را پیدا کنید. بعد که دیگر بدون ادرار کردن هم آنها را تحت کنترل داشتید میتوانید از دو سری 10 تایی صبح و شب یعنی 20 تا صبح و 20 تا شب شروع کنید و عضلاتتان را منقبض کنید، برای چند 1 تا 3 ثانیه نگهدارید و بعد رها کنید. هر هفته 10 تا به این تمرینها اضافه کنید زمانی که تعداد آنها رسید به 50 یا 60 تا صبح و 50 تا 60 تا شب همین عدد آن را نگهدارید. وقتی که به انجام تمرینها عادت میکنید دیگر حتی لازم نیست که فقط صبح آنها را انجام دهید میتوانید در طول روز آنها را به مرور انجام دهید. در ضمن اگر عضلات کف لگن قوی داشته باشید دچار عوارض بالا رفتن سن هم نخواهید شد چون اکثرا در افراد کهنسال قدرت نعوظ کم میشود وزاویه آلت به سمت پایین تغییر میکند اما با داشتن عضلات کف لگن قوی این عوارض بسیار کمتر میشوند.

این را هم تاکید کنم که نتیجه این تمرین ها حداقل پس از شش ماه اگر بطور مرتب انجام شوند بروز می کنند. توقع تاثیر یک شبه نداشته باشید. انزال زودرس میتواند روی رابطه جنسی افراد تاثیر منفی بگذارد. روی اعتماد به نفسشان، رضایت از خودشان و از همه مهمتر احساس طرف مقابلشان. بعضی از زوج ها حتی کارشان به جدایی می کشد.در بعضی افراد حتی آنقدر روی روحیه شان اثر منفی دارد که ممکن است به مشکلات نعوظ هم دچار بشوند

این تمرینات از کتاب سکسولوژی خانم باسلینکوف برداشته و ترجمه شده است – زحمت ترجمه آن توسط دکتر غ. ا از زبان اصلی روسی به فارسی به درخواست اینجانب برای این موضوع و برای این وبلاگ انجام شده است.

برای خواندن مطلب تکمیلی اینجا کلیک کنید

منابع : moshaverjensi2001 * fa.parsiteb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *