وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود بازی استراتژیک Men of War Assault Squad 2 برای PC

Men-of-War-Assault-Squad-2-pc-cover
دانلود بازی استراتژیک Men of War Assault Squad 2 برای PC

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8
Processor: 4.0 GHz single-core, 2.0 GHz dual-core or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10/11 compatible
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: DirectX 10/11 compatible

تصاویری از محیط بازی:

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی

منبع : downloadha.com

بازنشر » berroz.com

دانلود بازی استراتژیک Men of War Assault Squad 2 برای PC | دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی جدید , game for pc

2 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    من بازی رو دانلود کردم
    ولی ‍‍‍‍‍‍‍‍\ارت 2 ایکسترکت نمیشه

    1. سلام دوست عزیز , درست متوجه نشدم , یعنی پارت 1 اکسترکت شده ؟ یا کلا در اکسترکت ارور میده ؟ چون این پارت ها به هم وصل هستن , و شما برای خارج سازی کافیه روی پارت اولی راست کلیک و اکسترکت رو انتخاب کنید , اگر ارور داد باید اون پارت رو ریپیر کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *