وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود بازی Company of Heroes 2 pc

Company of Heroes 2
دانلود بازی Company of Heroes 2 pc

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.

در این نسخهبه وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

تصاویری از محیط بازی:

company-of-heroes-2-screenshots-02-smallcompany-of-heroes-2-screenshots-01-small

company-of-heroes-2-screenshots-04-smallcompany-of-heroes-2-screenshots-03-small

company-of-heroes-2-screenshots-06-smallcompany-of-heroes-2-screenshots-05-small

گرافیک بازی نیز به لطف موتور قدرتمند استودیو Relic Entertainment بسیاز عالی است.حتی طراحی صورت سربازان در این بازی با دقتی باورنکردنی انجام شده است.شکل و طراحی اسلحه ها،ساختمان ها،ادوات جنگی مانند تانک و المان های محیطی بازی نظیر درختان و کوه ها و صخره بسیار عالی و با جزئیات کار شده اند.سبک استراتژیک بازی و نمای آن از بالا،به همراه گرافیک پرجزئیات بازی باعث شده است تا خود را واقعا در جنگ جهانی دوم احساس کنید.بازی با این ویژگی هایش واقعا برای خلق صحنه های سینمایی ساخته شده است.در هر صحنه بازی شما در واقع شاهد یک فیلم از جنگ جهانی دوم هستید.
Company Of Heroes 2 پس از ورشکسته شدن THQ به SEGA واگذار شد.با اینکه شرکت THQ به دلیل بد شانسی نتوانست با مسائل مالی به خوبی کنار آید اما با سپردن IP هایش به شرکت های قدر،بازیکنان را نا امید نکرد.این را می توان از موفقیت بازی Metro Last Light حدس زد.این نسخه از سری Company Of Heroes حتی اگر گرافیکی عالی نداشته باشد،که دارد،باز هم بازی ای وسوسه انگیز است و دل هر استراتژی بازی را به دست آورده است.سیستم گیم پلی بی نظیر بازی باعث شده است تا همگان به این بازی به چشم دیگری نگاه کنند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2 GHz dual core CPU, Intel Core 2 Duo or better
RAM: 512 MB system memory
Graphics: DirectX 9 video card with 256 RAM, Nvidia 8000-series or Radeon 3000-series or integrated graphics such as Intel HD3000 or HD4000.
Operating system: Windows XP SP3
HDD: 12 GB hard disk space

سیستم پیشنهادی:

CPU: 2.6 GHz quad core processor, Intel Core i5,or AMD FX 8000-series or better
RAM: 2 GB (4 GB for 64 bit Operating System)
Graphics: DirectX 11 card with 512 MB RAM, Nvidia 400 series or AMD 5000 series or better.
Operating system: Windows 7 SP1
HDD: 12 GB hard disk space

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :     Embedupload    Direct Link

منبع : berroz.com

دانلود بازی برای Company of Heroes 2 pc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *