وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود بازی FORCED برای PC

Forced_game_cover_art
دانلود بازی FORCED برای PC

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا “Survival Arena Mode” یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

FORCED PC-iNLAWS

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equal at 1.6GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8
Processor: QuadCore 2.0 GHz +
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS or better, 512MB+ VRAM
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

source دانلود بازی FORCED برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، به اجرای آن بپردازید. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

caution دانلود بازی FORCED برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود بازی FORCED برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

منبع : downloadha.com

بازنشر » berroz.com

دانلود بازی FORCED برای PC | دانلود بازی برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *