وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود بازی MotoGP 13 برای XBOX360

MotoGP-13
دانلود بازی MotoGP 13 برای XBOX360

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

تصاویری از محیط بازی:

motogp13-screenshots-02-small motogp13-screenshots-06-small

motogp13-screenshots-04-small motogp13-screenshots-05-small

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.
۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.
۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

  دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

 منبع و پسورد : www.downloadha.com

دانلود بازی MotoGP 13 برای XBOX360

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *