وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود سیو بازی Assassins Creed II + کرک سالم بازی

دانلود سیو بازی Assassins Creed II

دانلود سیو بازی Assassins Creed II + کرک سالم بازی
دانلود سیو بازی Assassins Creed II + کرک بازی

کیش یک آدم‌کش ۲ یا اساسینز کرید ۲ یا فرقه اسسین ۲ (به انگلیسی: Assassin’s Creed II) دومین بازی از سری کیش یک آدم‌کش است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته و توسط یوبی‌سافت منتشر شد. این بازی داستانی غیرخطی دارد و در برای دستگاههای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰؛ و سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌است.

دانلود سیو بازی Assassins Creed II

دانلود سیو بازی Assassins Creed II

فایل ذخیره بازی رو بعد از نصب کرک در مسیر »

C:\Program Files\Black Box\Assassins Creed II\Orbit

خارج سازی کنید .

دانلود کرک سالم بازی (Assassins Creed II ( Assassins.Creed.2-OFFLINE.SERVER.v0.44.Crack.1907

داستان بازی Assassin’s Creed II

یکی از عواملی که باعث موفقیت نسخه قبلی و به احتمال زیاد این نسخه می‌شود، داستان بازی است. داستان بازی را یکی از بهترین نویسندگان بازی یعنی آقای کوری می(Corey May) نوشته‌است. از آثار این نویسنده می‌توان به Prince of Persia: Warrior Within،Stolen،Prince of Persia: The Two Thrones،Army of Two و Assassin’s Creed اشاره کرد. البته اکثر بازی‌های ساخته شده توسط استودیوی Ubisoft آن هم شعبه Montreal از داستان‌های بسیار خوبی بهره مند هستند. داستان بازی کیش یک آدم کش 2 از جایی آغاز می‌شود که دزموند مایلز (Desmond Miles) که به وسیله دستگاه Animus توانسته بود به دوران جنگ‌های صلیبی سفر کند و نکات ناگفته آن زمان را کشف کند به همراه دختر جوانی به نام لوسی استیلمن-Lucy Stillman-که دستیار دکتر ویدیک بود، فرار کند. پس از اینکه آن‌ها موفق می‌شوند از دست ماموران امنیتی فرار کنند به محل جدیدی می‌روند که دستگاه Animus 2 در آن قرار دارد. آن‌ها باز هم سعی دارند که به وسیله این دستگاه به گذشته بروند و در نقش یکی دیگر از اجداد دزموند که اتزیو آئودیتوره دا فیرنزه نام دارد به بخش نا معملوم دیگری از تاریخ دست پیدا کنند. آن‌ها در قرن پانزدهم به فلورانس می‌روند. در آن روز اتزیو تازه به دنیا آمده‌است. بعد از آن بازی به زمانی سفر می‌کند که دیگر اتزیو به مرد جوانی تبدیل شده‌است. خانواده اتزیو یکی از خانواده‌های مهم آن زمان فلورانس هستند که یک راز بزرگ را در خود دارند. پدر اتزیو که جیووانی(Giovanni) نام دارد عضو یکی از گروه‌های حشاشین آن زمان است. اما اتفاقی باعث می‌شود که هویت پدر او فاش شود. هنگامی که مشخص می‌شود که جیووانی یکی از حشاشیون‌های معروف بوده‌است، دشمنان او و دو پسر دیگرش را به اعدام محکوم می‌کنند. روز اعدام آن‌ها فرا می‌رسد و اتزیو در حالی شاهد اعدام عزیزانش است که کاری از دستش بر نمی‌آید. پس از اعدام، اتزیو قسم می‌خورد که انتقام خون پدر و برادرانش را از عاملین این اتفاق بگیرد. به همین دلیل اتزیو نیز راه پدرش را در پیش می‌گیرد و به گروه حشاشیون می‌پیوندد و پس از فرار از فلورانس با خواهر و مادرش به ویلای عموی خود یعنی ماریو آدیتوره در مونتریجونی میروند.او سپس شروع به انتقام گیری از دشمنان مردم و پدرش در ونیز، فلورانس و دیگر شهرهای ایتالیا میکند.در آخر متوجه میشود که سر دسته ی عوامل قتل پدرش مردی است به نام رودریگو بورجیا که در واتیکان به سر میبرد.اتزیو به آنجا رفته و به کمک سیب عدن که به دست او افتاده با رودریگو درگیر میشود سپس او را شکست داده ولی نمی‌کشد.سرآخر در همانجا روحی را مشاهده میکند که از الهه های روم باستان است.او خود را مینروا معرفی کرده و در صحبت های خود هشداری درباره ی زمین و اتفاقاتی که قرار است برای آن بیفتد میدهد.مینروا در صحبت های خود به وضوح به دزموند مایلز اشاره میکند و نام او را می آورد، سپس دزموند به علت لو رفتن جای خود و دوستانش از آنیموس خارج شده و همگی فرار میکند و… لازم به ذکر است که در اول بازی لباس لوسی خونی است که می‌شود گفت نشانه درگیری او با ماموران امنیتی آبسترگو بوده است. همچنین دزموند در آخر قابلیت های اجداد خود را به دست می آورد.

گیم پلی بازی Assassin’s Creed II

گیم پلی یکی از مسائلی بود که در نسخه اول بازی در ابتدا بسیار جذاب به نظر می رسید و بعد از مدتی به شدت کسل کننده می شد. اما این مسئله در این نسخه خیلی کمتر به چشم می خورد. گیم پلی بازی شامل فعالیت‌ها و کارهای مختلفی می‌شود که بازیکن به هیچ وجه احساس خستگی نمی‌کند. همانند گذشته می توانید از ساختمان‌های بلند بالا بروید و به یکباره از آن‌ها به پایین بپرید. سیستم مبارزه‌ها در بازی هم بسیار بهتر شده است. همانند گذشته می توانید در هنگام حمله دشمنان، ضربات را دفاع کنید و با حرکات بسیار جالب و هیجان آوری آن‌ها را از بین ببرید. یکی از امکاناتی که در این شماره به گیم پلی بازی اضافه شده است، قابلیت شنا کردن است. می توانید در هنگام فرار از دست دشمنان به داخل رودخانه‌ها بپرید و پنهان شوید. یکی دیگر از مسائلی هم که باعث شده گیم پلی بازی تغییر کند، استفاده از اختراعات آقای لئوناردو داوینچی است. می توانید به وسیله دستگاه پرواز او بر فراز شهر ونیز پرواز کنید. همچنین می توانید از تیغه‌های پنهانی که داوینچی برای شما طراحی کرده است هم بهترین استفاده را ببرید.ضمناً شما می توانید در جاهایی که زیادی سربازان زیادند و هدف در حال فرار است از بمب دودی استفاده کنید. اینگونه می توانید از شر سربازهای سمج خلاص شوید. واقعاً گیم پلی بازی در این نسخه پیشرفت کرده و هیچ گونه مشکلی را در اینباره در بازی شاهد نیستیم.

صدا گذاری بازی Assassin’s Creed II

یکی از حسن‌های این بازی موسیقی فوق العاده به همراه صداگذاری خوب است. موسیقی بازی کاملاً از موسیقی آن زمان ایتالیا برگرفته شده است. البته ذکر این مسئله الزامی است که کار آهنگسازی این بازی را آقای جسپر کید (Jasper Kyd) بر عهده داشته است که موسیقی بازی هایی همچونHitman ، Gears of War و Splinter Cell: Chaos Theory را ساخته است. صداگذاری بازی هم بسیار خوب است و دلیل این هم استفاده صدای اشخاص مطرح در این زمنیه است. استفاده از صدای راجر اسمیت برای شخصیت اتزیو استفاده شده است. همچنین از صدای آقای نولان نورث (Nolan N) .

منبع سیو و کرک بازی : berroz.com

منبع توضیحات : fa.wikipedia.org

دانلود سیو بازی Assassins Creed II + کرک سالم بازی | محل ذخیره سیو بازی Assassins Creed II , مشکل سفید شدن صفحه در بازی , مشکلات بازی assassins creed 2

24 پاسخ

  1. سلام… من در حین بازی در یکی از قسمت های اساسین 2 بازی متوقف میشه و دیگه ادامه پیدا نمیکنه
    https://uupload.ir/view/مشکل_اساسین_2_ga5y.mov/
    این فیلم اپلود شده از مشکل بازیه من کرک هارا عوض کردم از همین سایت هم گرفتم اینترنت و انتی ویروس خاموش بوده هنگام نصب بازی و نصب کرک دیگه ویندوزمم ابدیت شده مشکل خاصی نداره همچنین درایور ها کلا مشکلی از طرف سیستم من نیست بازی هم با تمام مشخصات سیستم من سازگار است.
    لطفا کمک کنید من به جای اینکه بازی کنم و لذت ببرم باید درگیر این باگ های بازی شم و بجاش حرص بخورم.

    1. درود به شما
      این پست در مورد سیو بازی هست بیشتر نه کرک.
      فایل کرک رو باید توی محل نصب بازی کپی کنید.
      البته برای اجاری خوب کرک حتما آنتی ویروس رو غیر فعال کنید و البته دقت کنید کرک رو از جاهایی دانلود کنید که کامنتی هست مبنی بر اینکه جواب داده.

  2. سلام..من کرک رو دانلود کردم…اما بلد نیستم چجوری ازش استفاده کنم!لطفا میشه راهنمایی کنید..خیلی ممنون میشم

  3. درود ،من قبلاً این بازی رو از یه سایت دیگه که کرک شده بود دانلود کردم انتی ویروس هم غیر فعال کردم وگیم لانچر هم نصب کرده بودم ولی باز ارور کد۲ میده و میگه گیم لانچر پیدا نشد اگه مشکل از کرک هم باشه تو پوشه Orbitخود بازی فایل اسکیدرو موجود و حذف نشده پس مشکل از کجاست؟

  4. سلام. ببخشید میشه لطفاً ی لینک دانلود بازی بزارید که متناسب با این کرک باشه؟؟

  5. سلام.من بازی رو تو درایو D نصب کردم (اینترنت و آنتی ویروس غیر فعال بود) سیو و کرک بازی رو هم تو درایو c/program files/ubisuft game launcher کپی کردم. ولی ارور An internet connection is required to play this game.failed to connect to the ubisoft master servers.please verify that your internet connection is functional and try again.رو میده.میشه لطف کنید بگید مشکل چیه؟؟

    1. درود به شما.
      بازی رو توی فایروال آنتی ویروس بگذارید و اینترنت رو وصل کنید. احتمال زیاد مشکل حل میشه.
      مهمترین نکته اینکه حتما کرک رو متناسب با نسخه نصبی دانلود کنید که این نسخه بلک باکس است.

      1. ببخشید میشه لطفا ی لینک دانلود بازی رو بزارید که متناسب با این کرک باشه؟؟

  6. درود به شما دوست عزیز فایلی که برای دانلود گزاشتین حاوی چند فایل داخلی هست اون هارو چطور و کجا نصب کنیم دقیق تر بگین

  7. سلام من کرک رو ریختم ولی وقتی استارت گیم رو میزنم میزنه اتصال به اینترنت نیازه اینترنت من هم روشنه ولی باز ارور میده چه کار کنم؟

    1. فایل نصبی رو کاملا پاک کنید با آپدیت ها اگر نصب کردید. اینبار اینترنت رو قطع کنید و کاملا نصب کنید. و از کرک سالم استفاده کنید.

  8. سلام ببخشید من همه چیز رو نصب کردم ولی خطای اتصال به سرور میده باید چیکار کنم؟؟؟

    1. درود به شما کرک رو به درستی انجام ندادید.
      اتصال به اینترنت رو قطع کنید و فایل کرک رو جایگزین کنید.

  9. سلام فایل نصب بازی من نسخه عد همچین پوشه ای نیست ک کپی کنم
    core pack

    1. درود دوست گرامی
      شما باید بازی رو نصب کنید. بعد کرک رو و بعد فایل سیو بازی رو در این مسیر خارج سازی کنید »
      C:\Program Files\Black Box\Assassins Creed II\Orbit
      موفق باشید.

  10. سلام ببخشید من کرک رو نصب کردم و بعد از چند روز کرک خود به خود حذف شد چه کار کنم منتظر جواب شما هستم

    1. درود به شما
      فایل کرک رو به آنتی ویروس سیستمتون اعتماد سازی کنید. یعنی باید فایل رو اد کنید توی قسمت لیست سفید.

  11. سلام کرک خارج سازی کردم فایده نداشت خطا اتصال به سرور می ده

    1. درود به شما دوست گرامی
      من با همین کرک بازی کردم
      بهتره آنتی ویروس رو غیرفعال کنید.

  12. سلام میشه یه توضیحی برای محل قرار گرفتن کرک بدید خیلی ممنون

    1. درود دوست گرامی
      در مای کامپیوتر به مسیر زیر در درایو c برید »
      C:\Program Files\Black Box\Assassins Creed II\
      و کرک رو اونجا خارج سازی کنید *

      1. داداش یعنی چی ده تا فایل داخلشه ادم نمیدونه چکار باید بکنه این چطور سایتی اعصابمو خورد کرده بگین دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *