وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود فایروال رایگان کومودو Comodo Firewall | 10.0.1.6209

دانلود فایروال رایگان کومودوComodo Firewall

دانلود فایروال رایگان کومودو | Comodo Firewall
دانلود فایروال رایگان کومودو Comodo Firewall

Comodo Firewall یکی از محصولات شرکت کومودو “Comodo” می باشد و همیشه بعنوان قدرتمندترین فایروال جهان (دیوراه آتش) مطرح شده است که گوی سبقت را از دیگر شرکت های  امنیتی ربوده است.

با نصب این فایروال شما امنیت بسیار قدرتمند و حرفه ای را در ارتباط با اینترنت در سیستم خود ایجاد می کنید و سدی بزرگ و مستحکم در مقابل هکرها, ویروس, بدافزار, مالوار و کرم های اینترنتی ایجاد می کنید.

دانلود فایروال رایگان کومودوComodo Firewall

با قابلیت زیر نظر گرفتن کوچکترین ارتباط نرم افزارها و پروسس ها به شما این امکان و اطمینان خاطر را می دهد که بدون اجازه شما هیچ نرم افزاری نمی تواند به اینترنت وصل شود !.

این نرم افزار دارای یک موتور ویروس یابی با قابلیت بروز رسانی نیز می باشد که در صورت فعال بودن می تواند در نبود آنتی ویروس اقدام به شناسایی ویروس ها کند.

البته توجه کنید هرگز کار یک آنتی ویروس را نمی تواند انجام دهد و شما حتما باید یک آنتی ویروس در کنار فایروال رایگان Comodo نصب کنید.

توجه : اگر می خواهید فایروال comodo را در کنار یک محصول اینترنت سکیوریتی که خود دارای فایروال هستند نصب کنید, باید داری سیستمی نسبتا قوی باشید, یا می توانید فایروال آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید تا خللی بین نرم افزارها پیش نیاید.

دانلود فایروال رایگان کومودو Comodo Firewall

حجم : 91.89 MB

دانلود فایروال رایگان کومودو Comodo Firewall

حجم : 99.7 MB

گردآوری : berroz.com

دانلود فایروال رایگان کومودو Comodo Firewall | دانلود فایروال comofo, دانلود جدیدترین نسخه فایروال کومودو, دانلود آپدیت جدید فایروال comodo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *