وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود مستند کره شمالی Undercover In North Korea

دانلود مستند کره شمالی

دانلود مستند کره شمالی

دانلود مستند کره شمالی

دانلود مستند کره شمالی

کره شمالی یکی از ناشناخته ترین کشورهای جهان است که بصورت مدام اخبارها و اطلاعات عجیبی از آن به گوش جهانیان می رسد که بسیار عجیب است.

ولی در هر صورت کره ای شمالی کشوری است که با تمام تحریم‌ها با تلاشی بر پایه تمام دارایی‌های خود کشوری قدرتمند را از نظر نظامی شکل داده که در برابر ابر قدرت‌های جهانی همیشه نترس و بسیار جدی بوده.

تمهیدات کره ای شمالی با اینکه بسیار سخت هستند ولی از لحاظ امنیتی آن را امن‌ترین کشور جهان نموده که هیچ اقدامی از جانب دیگر کشورها نمی‌تواند در خاک کره ای شمالی انجام شود.

در این مستند به بررسی مرموزترین و منزوی ترین کشور دنیا, کره شمالی می‌پردازیم.

قوانین کره شمالی از نظر آزادی‌های اجتماعی به سبب محدودیت‌های اعجاب‌انگیزی که دارد کاملا قابل مطالعه است.

این کشور همچنین دیکتاتورترین کشور جهان در فهرست دموکراسی واحد اطلاعات اکونومیست است. دولت‌های غربی جامعه کره شمالی را جامعه‌ای به شدت طبقاتی و برپایه روابط خویشاوندی و ارتباطات سیاسی توصیف می‌کنند. بنا بر گفته دولت آمریکا شهروندان کره شمالی اجازه عبور و مرور آزاد چه در داخل و چه سفر به خارج از کشور را ندارند. بعضی از پناهندگان اهل کره شمالی داستان‌هایی مبتنی بر بهره کشی بدنی، سقط جنین وبچه کشی در زندان‌های کره شمالی نقل می‌کنند. تا کنون بین ۷۰۰ هزار تا سه میلیون و پانصد هزار نفر در این کشور اعدام شده‌اند.

اعدام می‌تواند حتی به دلیل یک تماس تلفنی ساده با خارج از کشور یا احتکار مواد غذایی صورت گیرد. این اعدام‌ها گاه در استادیوم‌های ورزشی در حضور هزاران تماشاگر انجام می‌شود….

حجم : 114.69 MB

زمان :00:45:23

دانلود مستند کره شمالیUndercover In North Korea

دانلود مستند کره شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *