وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

معجزه این سه گیاه در درمان انواع جوش و آکنه

jush surat
جوش و آکنه

آیا به دنبال روشی طبیعی برای مبارزه با آکنه می گردید؟ این گیاهان باورنکردنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

آیا به دنبال روشی طبیعی برای مبارزه با آکنه می گردید؟ این گیاهان باورنکردنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. میوه ها و سبزیجات برای سلامتی بدن ما بسیار مفید هستند، ولی ما معمولاً گیاهان زیر را که محتوای آنتی اکسیدان آنها بالاتر از میوه ها و سبزیجات است دست کم می گیریم. بعضی گیاهان معطر سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و التهاب را کاهش می دهند و پوست را سالم و جوان جلوه می دهند. کرم های شیمیایی را دور بریزید و این گیاهان معطر را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا هر روز با آکنه مبارزه کنید

نعناع

نعناع فلفلی (Peppermint) و پودنه (spearmint) مزایا و فواید زیادی برای بدن دارند و مزه خوبی به غذاها یا نوشیدنی ها اضافه می کنند. نعناع به دستگاه گوارش کمک می کند و حس سلامتی به شما می دهد. این گیاه سرشار از کلروفیل است که با التهاب مبارزه می کند و استرس را کاهش می دهد، در نتیجه آکنه را از بین می برد. کمی نعناع به اسموتی ها اضافه کنید یا شب ها چای نعناع بنوشید تا بدن شما را ریلکس کند و راحت تر و زودتر بخوابید.

گشنیز

این گیاه که با نام coriander شناخته می شود، گیاهی سم زدا است که برای مبارزه با آکنه بسیار مناسب است. گشنیز موجب سم زدایی از کبد می شود و از بیماری ها و افزایش وزن جلوگیری می کند. یکی از بزرگترین منابع کلروفیل است و با اسیدیته های بدن مبارزه کرده و بدن را پاکسازی می کند. همچنین روند درمانی را تسریع کرده و از کاهش قند خون جلوگیری می کند. گشنیز مزه خوبی نیز دارد و می توانید آن را به اسموتی ها، سالادها و غذاهای دیگر اضافه کنید. همچنین این گیاه ارزان قیمت بدون کالری است و برای افزودن به رژیم غذایی کاملاً مناسب است.

آویشن

آویشن جزو آن دسته از گیاهانی است که به خوبی با آکنه مبارزه کرده و جلوی کاهش اشتها، دل بهم خوردگی، افسردگی و خون اسیدی را می گیرد. همچنین مزه بسیار خوبی دارد و خواص آنتی باکتریال آن مشهور است. آویشن پر از کلروفیل است و التهاب را کاهش می دهد. می توانید آویشن را به سالادها و غذاها و از همه مهمتر به سس های خانگی بیفزایید و چند برگ از آن را در چای گیاهی خود بیندازید. این گیاه چه تازه باشد چه خشک، فواید زیادی برای سلامت بدن دارد.

منبع : جام نیوز

بازنشر » berroz.com

معجزه این سه گیاه در درمان انواع جوش و آکنه | آویشن , گشنیز , نعناع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *