وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

درمان زود انزالی با داروهای گیاهی

درمان زود انزالی با داروهای گیاهی

درمان زود انزالی

زود انزالی یا انزال زودرس یک اختلال جنسی است. هنگامی که مرد در حین رابطه جنسی قبل از زن ارضا شده و مایع منی از او خارج شود, گفته می‌شود که مرد دچار انزال زودرس شده است. گاهی اوقات زود انزالی پدیده‌ای طبیعی است و به این دلیل رخ می‌دهد که مرد مدت طولانی ازمسائل جنسی دور بوده است. اما انزال زود رس اگر دائمی باشد به سرخوردگی هر دوطرف منجر می‌شود و دلزدگی از رابطه جنسی را به دنبال خواهد داشت جون زن و مرد در رابطه جنسی از لذت کافی بهره مند نمی‌شوند. درمان زود انزالی امکان پذیر است و مرد باید برای درمان مشکل جنسی خود از هیچ اقدامی روگردان نباشد و زن نیز در رابطه با درمان انزال زودرس شریک خود باید از تمام جهات از او حمایت کند.

مدت زمان لازم برای اینکه یک مرد به ارگاسم برسد و ارضا شود, بطور طبیعی بین 3 تا 10 دقیقه متغیر است ( البته به سن و شرایط جسمی فرد نیز بستگی دارد) و برای مردان جوان بطور متوسط 5 دقیقه است. اصولا آقایان تمایل زیادی دارند که مدت ارگاسم خود را افزایش دهند ولی بدانید که زمان ارگاسم اصلا مهم نیست, کیفیت ارگاسم و علی الخصوص همزمان بودن ارگاسم طرفین از اهمیت فراوانی برخوردار است.

اگر مدت زمان نزدکی کردن کم باشد اما دو طرف همزمان به ارگاسم برسند, در این صورت می‌توان گفت که سکس موفقی داشته اند. اکثر مردان به موضوع معاشقه (foreplay) قبل از انجام عمل نزدیکی بی‌توجه بوده لذا شریک جنسی آنها بعد از خودشان به ارگاسم می‌رسد و همین موضوع در تماس‌های بعدی باعث تنش شده و انزال زودرس را تشدید می‌کند.

درمان زود انزالی با داروهای گیاهی

درمان زود انزالی با میخک :

200 گرم شکر, 20 گرم کندر خوراکی و 10 گرم میخک را باهم مخلوط کرده و خوب بسایید و بعد 50 گرم از دانه های اسفند سالم و نکوبیده را به این مخلوط اضافه نمایید. هر شب یک قاشق شربت‏ خورى از آن میل کنید.

درمان زود انزالی با زنجبیل :

100 گرم شکر, 2/5 گرم زعفران و 10 گرم زنجبیل را باهم مخلوط کرده و خوب بسایید و بعد 250 گرم عسل را به آن اضافه کنید و مخلوط نمایید و صبح, ظهر و شب هر بار یک قاشق شربت خوری میل نمایید.

درمان زود انزالی با عود هندی :

میخک, عود هندی, زعفران و فلفل سیاه را از هر کدام 20 گرم باهم مخلوط و خوب بسایید و سپس 50 گرم عسل به آن اضافه و مخلوط نمایید. صبح, ظهر و شب هر بار یک قاشق شربت خوری میل نمایید.

نکته :

افراد گرم مزاج این معجون ها را با دو قاشق سرکه میل کنند.

درمان زود انزالی با روش تحریک و توقف

روش تحریک و توقف یکی از بهترین درمان‌ها برای زود انزالی است. این راه یک تمرین بسیار عالی و از بهترین راه‌های درمان زود انزالی و تاخیر انداخت انزال است.

درمان زود انزالی با تقویت عضلات کف لگن

درمان زود انزالی

تقویت عضلات کف لگن یا ناحیه پرینه هم در درمان زود انزالی کمک شایانی می‌کند. در این روش شخص باید روزانه چند بار و هر دفعه به مدت چند دقیقه عضلات ناحیه شکم و کف لگن را پشت سر هم شل و منقبض کند. این تمرین به مرور باعث تقویت این عضلات شده و به فرد این توانایی را می‌دهد که کنترل بیشتر و بهتری در انزال داشته باشد.

مطالب پیشنهادی:

گردآوری و بازنشر : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *