وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

رابطه عاشقانه 4 اعدامی بر جای گذاشت * تجاوز گروهی

رابطه عاشقانه 4 اعدامی بر جای گذاشت * تجاوز گروهی

چهار پسر جوان که دخترجوانی را در کرج مورد تجاوز قرار داده‌اند به‌زودی به ‌دار آویخته می‌شوند.

این چهار مرد جوان زمانی بازداشت شدند که دختری به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مورد آزارجنسی قرار گرفته ‌است. دختر جوان در شکایت خود به ماموران گفت: با یکی از این پسران دوست بودم و رابطه‌ عاشقانه‌ای داشتم. او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و گفت می‌خواهد در فضایی آرام با هم‌صحبت کنیم.

من هم قبول کردم و به خانه‌اش رفتم قرار نبود وارد خانه شوم و فقط جلوی در می‌خواستم با او صحبت کنم وقتی به خانه رسیدم متوجه شدم سه جوان دیگر هم آنجا هستند. آنها همگی مرا مورد تعرض قرار دادند. خیلی التماس کردم که این کار را نکنند اما توجهی نکردند و یک‌به‌یک مرا مورد آزار قرار دادند.

دختر جوان به پزشکی‌قانونی فرستاده‌ شد و تحقیقات برای بازداشت متهمان در دستور کار قرار گرفت. ماموران به فاصله چند ساعت از اعلام شکایت چهار مرد را شناسایی و بازداشت کردند. آنها مدعی شدند دختر جوان خودش به این رابطه تمایل داشت اما متخصصان پزشکی‌قانونی تایید کردند این دختر مورد آزارجنسی قرار گرفته ‌است. بنابراین متهمان برای بازجویی‌های بیشتر به دادگاه کیفری استان البرز معرفی شدند.

آنها بعد از چندین جلسه بازجویی اعتراف کردند که دختر جوان را مورد آزار قرار داده‌اند. پسری که با این دختر رابطه داشت، گفت: من و شاکی باهم دوست بودیم. از او خواستم به خانه‌ام بیاید تا بیشتر با هم صحبت کنیم. همان موقع بود که با چند نفر از دوستانم تماس گرفتم و گفتم قرار است دختر موردعلاقه‌ام بیاید و آنها هم می‌توانند بیایند، البته من آنها را برای تجاوز به آن ‌دختر دعوت نکردم اما وقتی آمدند وسوسه شدند و بعد از اینکه من با آن دختر رابطه برقرار کردم آنها هم این کار را انجام دادند.

گفته‌های این جوان مورد تایید دوستانش هم قرار گرفت. هرچند متهمان در مرحله بعدی و در حین محاکمه منکر اتهام خود شدند اما هیات‌قضات بنابر دلایل موجود در پرونده متهمان را به اعدام محکوم کردند. این حکم از سوی دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و به گفته فرمانده انتظامی کرج حکم این چهار جوان محکوم به اعدام به‌زودی در ملاءعام اجرا می‌شود.

روزنامه شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *