وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

رازها و رموز مهم آرایشی که هر خانمی باید بداند | نکات آرایشی

رازها و رموز مهم آرایشی که هر خانمی باید بداند | نکات آرایشی nokat arayeshi
نکات آرایشی

 اگر می خواهید آرایشی شیک و زیبایی داشته باشید با ما همراه شوید. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که از دیدن تصویر خود در آینه لذت می برید؟ قبول دارم که جواب دادن به این سوال اندکی مشکل است؛ چون بسته به حال و هوا و وضعیتی که در آن قرار داریم ممکن است احساسات و نظرات متفاوتی نسبت به تصویر خود در آینه داشته باشیم. برای مثال من در یک روز خوب، با عشق به چهره خودم در آینه نگاه می کنم و از دیدن چشمان سیاه و موهای پر پشت خودم و چال گونه ام به هنگام خندیدن لذت می برم. برعکس، ممکن است در یک روز بد با این حس به خودم بنگرم که چه میشد اگر می توانستم بلایی سر این لبهای زشت بیاورم و ای کاش قوز بینی ام کمی کوچکتر بود و صورتم فقط کمی گرد تر بود. در روزهای بدی همچون این روز شاید اسرار آرایش بتوانند به ما کمک کنند. مهم نیست که چه عیبی در صورت خود می بینید، چرا که در اینجا ترفندهایی وجود دارد که می توانید این عیوب را رفع کنید. ‏Lana Krizki مربی آکادمی میک آپ توضیح می دهد که چگونه با روشن کردن و تیره کردن می توانیم ظاهر بینی و گونه ها را تغییر دهیم. بدین ترتیب به راحتی می توان ظاهر یک صورت تپل را با کمی تغییر به یک صورت لاغر و زیبا تبدیل کنیم.nokat arayeshi 1 

‏Krizki همچنین در مورد رازهایی صحبت می کند که در زمانهایی که با اینگونه درگیری های ذهنی در خصوص چهره خود مواجهم در رهایی از این حالات به خود کمک کنیم. او همچنین اظهار داشت که هنرپیشه ها نیز از این حقه های گریم برای بزرگتر یا کوچکتر جلوه دادن خصوصیتهای شخصیتی که قرار است بازی کنند استفادهمی کنند.

1 – آرایش صورتهای گرد

nokat arayeshi 2 

قدم اول این قسمت از صورت را مطابق تصویر میانی سایه بزنید : زیر استخوان گونه، در امتداد خط فک، شقیقه ها، دو طرف و نوک بینی و چینهای دور چشم.

قدم دوم این بخشها را روشن تر کنید : استخوان زیر ابروها، پلکها، پل بینی و روی استخوان گونه ها. این نکات برای این است که توجه به مرکز صورت جلب شده و خطوط فک و گردی صورت کمتر دیده شود.

2 – آرایش صورتهای مربع

nokat arayeshi 3

قدم اول : این قسمت از صورت را که در تصویر وسط مشخص است تیره تر کنید : زیر استخوان گونه و اطراف استخوان فک (به چانه کاری نداشته باشید)، شقیقه ها، دو طرف بینی، نوک بینی و بالای پلک.

قدم دوم این بخشها را روشن کنید : پل بینی، بالای استخوانهای گونه و مرکز پیشانی.

3 – آرایش صورتهای قلبی شکل

nokat arayeshi 4

قدم اول ابتدا با برس زیرسازی شروع کنید و به قول معروف کمی صورتتان را بتونه کاری کنید ( به قول Napoleon Perdis مدیر آکادمی : « بتونه کاری صورت جرم نیست » و Krizki اعتقاد دارد که این کار باعث می شود پوست صورتتان در پایان آرایش بسیار صاف و طبیعی تر به نظر برسد ).

قدم دوم از سایه ای که یک یا دو درجه از پوست طبیعی خودتان تیره تر باشد استفاده کنید و آنرا دقیقاً زیر استخوان گونه و روی شقیقه ها بمالید.

نکته : برای اینکه مطمئن شوید دقیقاً کجای استخوان گونه را باید سایه بزنید، بخش تراگوس گوش ( لبه بخش مرکزی گوش ) خود را پیدا کنید و از آن نقطه با زاویه ای به سمت پائین حرکت کنید.

قدم سوم دو طرف بینی، زیر نوک بینی و روی پلک را سایه بزنید. Krizki می گوید برای سایه زدن بهتر است از انگشتان خود استفاده کنیم چرا که گرمای دست موجب گرم شدن سایه شده و باعث می شود بهتر بر روی پوست بنشیند.

قدم چهارم از سایه ای که دو درجه از پوست شما روشن تر باشد بر روی این بخش ها استفاده کنید : پل بینی، بالای استخوان گونه ها، چانه ( تا کمی گرد تر به نظر برسد)، بالای لبها (تا لبها درشت تر به چشم بیایند) و در امتداد استخوان فک.

نکته : مراقب باشید استخوانهای گونه را زیاد روشن نکنید زیرا هنگامی که لبخند می زنید این بخش بیش از بقیه اجزای صورت به چشم می آید. 4 – آرایش صورتهای تخم مرغی شکل

nokat arayeshi 5

قدم اول زیر استخوان های گونه را تیره تر کنید.

نکته : زمانی که استخوان گونه را سایه می زنید مراقب باشید سایه تا جایی کشیده شود که انتهای آن از انتهای ابرو فراتر نرفته باشد. قدم دوم دو طرف بینی را تیره تر و روی بینی را روشن تر کنید.

نکته : اگر بینی بلندی دارید و میخواهید آن را کوتاه تر جلوه دهید، فقط پل بینی خود را روشن تر کنید نه تمامی روی بینی.

قدم سوم این بخش ها را روشن تر کنید: بالای لب، بالای استخوان گونه و بالای پلک.

قدم چهارم رژ گونه را دقیقاً بین بخش تیره و بخشی از گونه که روشن شده است بمالید.

منبع : salemzi.com

بازنشر » berroz.com

رازها و رموز مهم آرایشی که هر خانمی باید بداند | نکات آرایشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *