وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

رفع تیرگی زیر بغل | کشاله ران و زانو

رفع تیرگی زیر بغل | کشاله ران و زانو

رفع تیرگی زیر بغل
رفع تیرگی زیر بغل | کشاله ران و زانو

پوست یکی از حساس ترین بخش های بدن انسان است که باید در حفظ و سلامت پوست دقت نماییم. تیرگی زیر بغل, تیرگی کشاله ران یا تیرگی زانو از مشکلاتی هستند که بیشتر خانم‌ها سعی در رفع آنها دارند. پوشیدن لباس نیم تنه دامن یا تاپ و شلوار علاوه بر اینکه باید به ساختار بدن بیایید, تیرگی زیر بغل هم یک مانع در این نوع پوشش است.

در این مطلب با درمان خانگی تیرگی زیر بغل آشنا می شویم.

رفع تیرگی زیر بغل

برای درمان خانگی تیرگی زیر بغل می‌توانید از لیمو استفاه کنید. لیمو یکی از پر‌فایده‌ترین میوه‌هاست. آب لیمو دارای خواص زیادی است از جمله روشن شدن پوست. برای اینکار کافیست لیمو را دو نیم کرده و روی پوست زیر بغل به آرامی ماساژ دهیم. اگر لیمو در دسترس نبود می‌توانید از آب لیموی طبیعی ( نه شرکتی ) استفاده کنید.

اگر به پوشیدن لباس های نیم تنه و تاپ علاقه دارید ولی تیرگی زیر بغل، شما را از پوشیدن این لباس ها باز می دارد، با ما همراه شوید تا برای درمان آن روش های خانگی را به شما معرفی کنیم.

روغن نارگیل : روغن نارگیل یکی از بهترین های سفید کننده پوست است. دو قاشق از روغن نارگیل را روی پوست تیره ماساژ دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.

سیب زمینی : آب سیب زمینی نیز قابلیت خنک کنندگی پوست را دارد و باعث روشن شدن پوست تیره می شود که بعد از گرفتن آب آن به مدت 15 دقیقه روی پوست تیره زیر غل بگذارید و بعد شستشو دهید.

ماسک برای روشن شدن پوست : برای تهیه این ماسک یک عدد خیار ( محلی باشد ) را که رنده کرده ایم با کمی زردچوبه مخلوط و روی تیرگی زیر بغل قرار دهید و بعد از چند دقیقه شستشو هید. ترکیب این دو باعث خنکی و سفید شدن پوست می‌شود.

لیمو : یکی از بهترین روشن کننده های زیر بغل لیمو است. یک عدد لیمو را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و آن را روی پوست تیره زیر بغل بمالید. اگر لیموی تازه در دسترس نبود آب لیمو هم تا حدی موثر است. خاصیت روشن کنندگی لیمو برای پوست را هرگز فراموش نکنید.

ریش تراش ها ( ژیلت و تیغ ) : برای از بین بردن موهای زائد بدن اگر از ریش تراش استفاده می‌کنید بدانید در جاهای حساس مانند زیر بغل باعث تیرگی می‌شود.

درمات تیرگی زانو | درمان تیرگی کشاله ران

حنا واسه هر جا تیره باشه جواب میده به سرطی مداوم بزنید

کرم سروینا اگه مداوم مصرق بشه جواب میده

 سعی کنید همیشه زانوتون رو مرطوب نگه دارین و زانوتون رو جای سفت فشار ندین و تو حموم حنا وماست وابلیمو قاطی کنین و  بمالین به زانو و کشاله ران و یا زیر بغل. هفته ای 3باربه مدت 5 تا 10 دقیقه.اگه مام وتیغ میزنین دیگه مصرف نکنین.بجای تیغ از واجبی استفاده کنین.واسه زانو گلیسرین وابلیمو بزنین. و اگه کرم روشن کننده سروینا بزنین چه بهتر و توی حموم بعد از ماسک حنا کیسه بکشین با سفیداب

یک قاشق اب خیار + یک قاشق اب لیمو ترش تازه + نصف قاشق زرد چوبه

این مواد رو باهم مخلوط کنین  بزارین 15 دقیقه بمونه بعد بشورین

واقعا سفید میکنه. هفته ای دو بار استفاده کنین

5 – زردچوبه وابلیمو قاطی کرده و  بزنین به جاهای تیره 20 دقبقه , بعد کیسه وسفیداب بکشید.

توجه : 

هفته ای دو یا سه بار اگه حنا بذارین رو صورت حدود 3-4 دقیقه بمونه برا جوش ها و سفید شدن پوست خیلی خوبه

بازنشر » berroz.com

رفع تیرگی زیر بغل

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *